webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 845 visningar · startad av Vimp · sida 451 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20072 750 inlägg

Sasch skrev:

Brukar gå att lösa genom att skriva den förväntade enhetsbokstaven i adressfältet men klart att det är surt och irriterande... Antagligen har saken fått sig en dask...

Ååååh, snäääälla förklara vad du menar med "adressfältet" beskriv övertydligt som om jag var en fjortis. :e Hehe, vilket jag inte är ;) , men antagligen har kameran fått sig en dask, som du säger.

Har nu verkligen försökt på alla sätt och vis få den att synas, men den syns varken i enhetshanteraren, den här datorn eller någonstans öht. Däremot hörs ett "pliiiiing!!!!!" när jag kopplar in USB-sladden, irriterande.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...äntligen spelat innebandy! (y)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

LoLo skrev:

Ååååh, snäääälla förklara vad du menar med "adressfältet"

Det är det fält med sökvägen i. Du ser där precis var du är nånstans kan stå t ex "C:\WINDOWS\system32" om du är där. Så kan du skriva in egen sökväg om du vill. T ex K: om du vill till enheten K. Jämför med Internet Explorer där man i adressfältet skriver in sin webadress. Det kan hända att adressfältet inte visas och då får du gå in på menyn "Visa \ Verktygsfält \ Adressfält"

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

hypatia skrev:

... längtat efter att börja jobba igen :(.

Vad har du för krav på vad du kan jobba med? Kan du tänka dig vad som helst eller?

LoLo skrev:

Ååååh, snäääälla förklara vad du menar med "adressfältet"

Nu hann ju Danny före mig, hoppas du förstod något av det där ;)

... Köpt chips och bunkrat upp inför Sin City. Så jäkla grym film.

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Sasch skrev:

Vad har du för krav på vad du kan jobba med? Kan du tänka dig vad som helst eller?

I stort sett. Helst av allt vill jag såklart arbeta inom skolan eftersom jag är lärare. :)
Men det är inte riktigt så enkelt ännu... har varit sjukskriven i lite drygt tre år och väntar just nu på att komma igång med arbetsträning.

Danny skrev:

Det är det fält med sökvägen i. Du ser där precis var du är nånstans kan stå t ex "C:\WINDOWS\system32" om du är där. Så kan du skriva in egen sökväg om du vill. T ex K: om du vill till enheten K. Jämför med Internet Explorer där man i adressfältet skriver in sin webadress. Det kan hända att adressfältet inte visas och då får du gå in på menyn "Visa \ Verktygsfält \ Adressfält"

Adressfältet, sökvägen? :q no difference to me, saay whaaaa..?! Alltså, du måste förklara övertydligt typ som om jag var utvecklingstörd :moose ... nej men du fattar säkert. har verkligen försökt allt för att få fram the camera, it just won't work. It has worked before but not anymore, do'no what to do. :(

See, när jag blir irriterad börjar jag skriva på engelska. :p

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

LoLo -> De röda ringarna på bilden markera adressfältet - både på i utforskaren och i firefox.. så nu ska du väl slippa behöva undra över det något mer...

Hypatia -> Låter jobbigt iallafall. hoppas du får komma igång snart igen :)

... Sett Sin City för 3dje gången. Finns det måhända fler filmer i samma genre? Vet ju om Unbreakable och den är också jäkligt skön...
... Scannat massa bilder.

ex.jpg

Sasch skrev:

LoLo -> De röda ringarna på bilden markera adressfältet - både på i utforskaren och i firefox.. så nu ska du väl slippa behöva undra över det något mer...

Jasså! Hahahaha :L missförstod nog. Hur hjälper det min kamera då?
Även om jag skriver digital camera i fältet (den heter nämligen så.... tror jag :q ) inte hjälper det mig alls.. :q Tack iaf.

...tack för hjälpen, men det verkar omöjligt att få den att synas. Verkligen försökt... :l

...surfat på wF i en evighet.
...nästan somnat framför wF.
....lyssnat på Vivaldi.

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

...vaknat till en av Winnerbäcks nya låtar
...funderat vad jag ska göra av denna dag

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

...Börjat jobba
...Har haft lunchrast
...Skrivit några rader på wF
...Ska börja jobba igen...

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...sovit ut. Det var skönt...
...inte haft så jättemycket störda drömmar.

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

... deppat :(

...vaknat
...skrattat. :L
...insett att min digital kamera är FUBAR.. http://en.wikipedia.org/wiki/Fubar

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

... tränat body pump. Har haft uppehåll på nästan två veckor pga inställda pass och egen förkylning, så nu känns det i kroppen!

Tack Sasch, det ordnar sig säkert. Det är bara så lätt att bli otålig. :)

...lämnat in stryktipset. Svettig rad denna lördag.
...dragit in några Lottorader. 46 spänn kan jag allt ödsla om det ligger 102 mille i potten. :p ;)
...käkat frukost med älsklingen. :f
...planerat att dra på bio ikväll. Vann ju biobiljetter efter min nionde plats i fototävlingen. ;)
...funderat på ommöbleringen. Får nog göra en re-make.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..letat som en besatt i berget av flyttkartonger (som står väldigt mycket på varandra) efter mina gamla jobbarbrallor. Slet i en timme med att flytta och öppna kartongerna tills jag gick ner på nedervåningen, fick syn på min resväska, öppnade den - ah! :e
..slängt en påse med en högeligen möglig limpa i, den råkade åka ner i en flyttkartong när jag packade det sista...

...för första gången på länge känt ett behov av WLAN.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...varit hos mor.
...blivit klippt.
...åkt till bolaget.
...märkt att bolaget stänger klockan två. :bla
...blivit utan öl.

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

... letat kanindräkt .. nån som vet vart man hittar såna?

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)