...inte fått tummen ur. :l
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 449 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...tränat bodypump, 25 pers var med och jag var ensam kille! :e
...tittat på fotboll
...frusit på fotboll
filippo skrev:
...tränat bodypump, 25 pers var med och jag var ensam kille! :e
...tittat på fotboll
...frusit på fotboll
...förlorat i fotboll.
...felsökt en maskin typ hela dagen. Det går inge bra :(
Jobbat, tränat och kollat igenom labbarna som studenterna som jag handleder ska göra imorgon :)
... varit på badhuset med två simmiga döttrar, en tränar i simklubben och en i Plask&Lek.
... haft svårt att få upp nämnda döttrar ur vattnet.
... njutit av varm dusch och bastu.
filippo skrev:
...tränat bodypump, 25 pers var med och jag var ensam kille! :e
Hihi... jag tränar också bodypump och det brukar vara någon enstaka kille med oss också :e
filippo skrev:
...tränat bodypump, 25 pers var med och jag var ensam kille!
Lugn, en Drydian kommer att rädda dig så fort fotbollssäsongen är över. ;)
..bläddrat i The Phone House's föredömliga guide, surfat på ett flertal websidor och stått som en åsna mellan en jävla massa olika hötappar... :x
..sett fram emot morgondagen! (y)
...gråtit av skratt till Scrubs, när Dorian käkar upp Turks chokladhand. :birp
...drömt att Quid snodde mina webbprojekt. Den jäveln.
...blivit livrädd när jag kollade ner i toastolen och såg en massa rött. Men sen kom jag på att jag åt rödbetor i går kväll. :e
Jobbat, skrivit anställningsavtal, coachat mina labstudenter och ska nu iväg på en sen kräftskiva (y) :D
...sjukanmält mig.
...varit på stan och lämnat tillbaka ett gammalt modem.
...äntligen hittat en bra borste till vinylskivorna. (y)
...fått tummen ur och sorterat mina mp3:or. (y)
... fått tillbaka mitt objektiv från reparationen .. wiiiiee.
Det var de snabbaste fem veckorna i mitt liv (lämnade in den förra onsdagen och han i affären sa att det skulle ta minst fem veckor...)
...cyklat till Söder och köpt ...
...jobbat.
...gått hem.
...förlorat mitt glada humör så fort jag kom innanför dörren.
..skrivit på förstahandskontraktet på numera min lägenhet i Bromma! (y) :birp
..mätt på ritningen och börjat planera möbleringen.
..velat börja flytta redan i helgen. :OO :e
...blivit förbannad på allt strul. Först får man jobba ända till 20:00 med att felsöka maskinen, idag igen. Sedan svänga förbi morsan för det var visst nåt strul med datorn: "texten blir för stor" ...det var någon som tryckt på förstoraknappen på skrivarens panel!!! Det är när man kopierar, utan dator. Sedan funkade det inte alls att skriva ut från datorn, startade upp datorn och kollade lite om allt såg bra ut. Gör några testutskrifter och det går utan problem!!!! Helt jävla otroligt va... hur lyckas folk!!!!! Hatar att vara datasupport... folk kan väl anstränga sig lite iaf, hade säkert glömt slå på strömmen eller nåt... :bla x( (n)