filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
:stefan: skrev:
..innerligt hoppats att det inte är The Century of Warfare från Discshop, för den har jag ståendes här... ;)
Visst var det denna box, jag läste ditt inlägg och blev jäkligt intresserad. Fram tills jag skulle se första delen igår.
Men ett snabbt svar från Discshop, skickar tillbaka denna box så kommer snart en ny! (y)
...haft ett alldeles för långt månadsmöte på jobbet.
...kikat på reprisen av serien "Upp till kamp" som startade igår och som min arbetskamrat skådespelar i. Gör rollen som "Fabbe" i "Tommy & The Heartbreakers", för er som såg gårdagens avsnitt.
...konstaterat att ett jobbigt faktum ganska snart kan läggas till handlingarna för att aldrig mer skåda dagens ljus.
magnusfeldth skrev:
posten ringde just och vill ha dig som brevbärare
LOL! :L
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...starkt funderat på att skita i skolan och jobba i stället.
...bestämt mig för att gå till skolan i alla fall.
...hoppats att min förkylning inte blir värre...
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...insett att vissa människor borde flyttas långt bort från civlisation
...planerat för att börja min försäsongsträning §jr
...undrat var man spelar nästa år? :OO
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...fått skattepengarna! :birp
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
Dryden skrev:
...fått skattepengarna! :birp
orättvist, jag får vänta tills december :r
FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg...ätit yoghurt med svartvinbärssylt till frukost
...ätit pannkakor med svartvinbärssylt till lunch
...funderat på att göra drickyoghurt med smak av svartvinbärssylt, att ta med som mellanmål
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...funderat på om det är inne med svartvinbärssylt ;)
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Installerat Office 2007. Mycket har ändrats från Office 2003.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...jobbat.
...kommit hem från jobbet.
...haft värsta förkylningen. HATA!
TulorkMedlem sedan aug. 2004903 inläggBråkat med ett Nätverk.... jag vann :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...suttit på kontoret i stort sett hela dagen. Kändes lite trist när det var så fint väder.
...handlat ett löst numeriskt tangentbord. Den har miniräknare också, då kan man skicka värdet till datorn :) Jag har ju inge vidare numerisk del med mitt Typematrix-tangentbord så detta var efterlängtat. Skitbra uppfinning. Ska köpa en hem också...
filippo skrev:
...insett att vissa människor borde flyttas långt bort från civlisation
då kan vi helt enkelt skicka dem till Östersund, då va? ;)
LLoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg ...blivit sugen på svartvinbärssylt.
...funderat på att göra flamberade svartvinbärscrêpes med vaniljglass imorgon.
http://baking.about.com/od/pancakes/r/basiccrepe.htm
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..funderat på vafan alla tjatar om svartvinbärssylt för? :q
..börjat tröttna på allvar på de jävla blåsorna i munnen, jag vill äta normalt! x(
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inläggVarit hemma från jobbet, pga sjukdom...
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg ... fixat klart kryssningsbilderna
... börjat på att inreda nya firmabilen med hyllor
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...beställt en keypad hem också :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...fått konstig mage nu på kvällen. Har varit så i några timmar nu, men så kom jag på att jag har samarin, tog en sådan och efter typ en halv minut så kändes det bättre. Och det känns bättre och bättre för varje minut som går. Den som uppfann samarin är en bra människa!!
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg
Danny skrev:
...fått konstig mage nu på kvällen. Har varit så i några timmar nu, men så kom jag på att jag har samarin, tog en sådan och efter typ en halv minut så kändes det bättre. Och det känns bättre och bättre för varje minut som går. Den som uppfann samarin är en bra människa!!
Är inte samarin mot halsbränna?