...upptäckt att Customize Google har slutat ge mig förslag på sökord i Firefox!? :l
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 854 visningar · startad av Vimp · sida 438 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...käkat 4st ikeaslice:ar hemma.
...rättat fel på min tippning igår (y)
...hämtat ut en vinst på 566kr :P
...planerat att på 12mnd spara 20.000
...har redan sparat 1/3 efter en månad (y)
...sovit lite. Jävligt skönt.
... nästan fått en körning till Köpenhamn, fyra stora lådor tillhörande damernas fotbollslandslag! :o Ibland är det fördel att köra största taxin i bolaget.. ;)
... istället fått köra ovan nämnda lådor till Råsunda istället, egentligen en bra körning, men inte jämfört med Köpenhamn... ;)
...fått jobb! :D Börjar på måndag som timanställd på ett företag som säljer datorer, lagar datorer, har webshop osv. :)
silfver skrev:
...fått jobb! :D Börjar på måndag som timanställd på ett företag som säljer datorer, lagar datorer, har webshop osv. :)
cool, grattis! :bire
silfver skrev:
Grattis!!
.. Plockat ner en del päron igen.
.. Jobbat sista dagen för denna vecka.
Städat upp min datorn,oj! jag är visst som en korp,massor av "bra att ha program", bra att ha bilder, bra att ha.......nu har jag hela 250 gb att samla full igen...........
Jobbat * 2 (gamla vanliga på förmiddagen och som labhandledare i en kurs om inbyggda system resten av dagen). Imorrn ska jag byta jobb :p
...läst att det ska byggas en ny nöjespark söder om stan! bra läge
...sett Günthers nya video! Väldigt likt "Teeny Weeny String Bikini". Inge vidare faktiskt.
..kikat på en lägenhet i Alvik som till min förtjusning visade sig vara helrenoverad! (y)
..kollat Bostad Stockholm och sett att jag nu står som tvåa på den på Lilla Essingen? Kan det vara möjligt? :q
..dessutom fortfarande ont i halsen. :bla
silfver skrev:
...lagt en kvalificerad gissning på Svenska Dator - bara nerför backen ju! ;)
checkat in här, minisviten
Jag prutar hårt, det blev 1100:- en digital siffra! :birp
Plats för mer vin och mat säger Lasp §e
...spelat en femling och en sexling på lången för 40kr st. för vinsten igår.
...vunnit på dessa med :P
...spelat in 1000 kr på ett dygn :P
...gjort mål med högerfoten.
...sett, och framförallt hört, en lastbilschaufför tappa två burar mjölk och juice från lastlemmen. Tyvärr hade jag inga möjligheter att fotografera detta hav av blandad vätska och förpackningar...
...sovit ut.
...slått på teven för att kolla friidrotten!
:stefan: skrev:
...lagt en kvalificerad gissning på Svenska Dator - bara nerför backen ju! ;)
Nej, Rosenbergs faktiskt. Inte så jättelångt bort. ;)
.. Varit på studiebesök.
...kikat på friidrott
...läst teori för C-körkort
...gjort ordning dagens frukost
..vaknat :D