...ringt tandläkaren då ett hörn av tanden lossnade under svensexan ;)
...klippt mig och tonat håret från råttbrunt till mörkbrunt.
...handlat onyttigheter till festen.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 854 visningar · startad av Vimp · sida 431 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... kommit hem efter en månad i Norge med min flickvän.
... känt att allting som behövs tas ta tag i just nu är väldigt överväldigande som mail, meddelanden och papper och brev som behöver hållas koll på behövs fixas och donas med. Bleh.
... kommit på att min nuvarande dator är 1, gammal som stryk, 2, slö som stryk och 3, felaktigt formaterad. Suck! Får ta hand om detta någon gång när jag orkar.
... Fastnat på flygplatsen i växjö.. Hur kan ett inrikesplan bli försenat 3 timmar?!
...fått brännmärke i ansiktet efter att ha gnuggat/borstat bort färg från toningen.
...vaknat av gnälliga människor :bla
...varit barnvakt.
...lagt mat åt flickorna.
...spelat lite tv-spel.
...försovit mig.
...vaknat upp bredvid M. :)
...jobbat.
...tagit med fotbollsdojjorna som ska reklammeras.
... cyklat en mil.
... tagit tag i alla brev- och e-mailhögar. Det är jobbigt :bla
... Funderat mer på mitt datorproblem...
...målat väggar.
...hjälpt tömma en transportbil.
...fick ett litet infall efter att ha läst följande inlägg:
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1344965#post1344965
Vart tog vägen vägen? Är ute på en åker och åker. :p
..kollat på en riktigt schysst tvåa i Sumpan. (y)
..insett att jag står på plats 17 och det var alldeles för mycket folk på visningen för att man ska ha en sportslig på nyss nämnda tvåa. (n)
...träffat mina klasskompisar som äntligen kommit hem till stan igen!
...ätit glass på piren.
...ätit tacos.
...spelat serious sam.
...cyklat hem.
...hittade ingen bra tråd att lägga detta i. Jag läste två intressanta artiklar idag om folk som lever enklare, utan en massa onödiga prylar, "lyx"... riktigt fascinerande:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article590778.ab
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article551257.ab
...fått brev från Akademiska sjukhuset, "Välkommen som blodgivare!"
...köpt biljett till Swe. :birp Hårdaste studentfesten genom tiderna - rosenlundsbadet! Förra året var ju kungligt. :e
...missat första träningen för säsongen pga förkylning (n), inte bara det, det var dessutom första gången jag nånsin missar en träning! x(
..sett Morden i Midsomer såklart. (y)
silfver skrev:
...köpt biljett till Swe. :birp Hårdaste studentfesten genom tiderna - rosenlundsbadet! Förra året var ju kungligt. :e
Tacka mig, jag satt i kårstyrelsen och var med om att starta upp SWE! ;)
Fan, det blir första året jag inte är med hela dagen och bygger upp barerna, vem ska nu kvalitetstesta samtliga ölkranar när lekarna håller på inne i hallen? :q :birp
,.. kommit fram till min destination .. eller.. tja.. halvvägs :P
:stefan: skrev:
..sett Morden i Midsomer såklart. (y)
Tacka mig, jag satt i kårstyrelsen och var med om att starta upp SWE! ;)
Fan, det blir första året jag inte är med hela dagen och bygger upp barerna, vem ska nu kvalitetstesta samtliga ölkranar när lekarna håller på inne i hallen? :q :birp
Tack stefan. :e
Det kommer bli fett nice i år hoppas jag. Jag vill dock ha lite finare väder... förra året frös jag nästan ihjäl mig utomhus - åtminstone i början innan man var riktigt dyng. :L
... Deppat.
...gjort en liten rutchkanevolt i badkaret. Badade skumbad och skulle tvätta ur håret, då skummet gjorde att allt blev superhalt. Rumpfästet lossnade och jag rullade runt med benen rakt upp och en bakåtkullerbytta blev reslutatet.