jobbat på min bakfylla och har ej sovit nått
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 684 visningar · startad av Vimp · sida 42 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...jobbat 1h40m övertid, varav absolut största delen var att sitta på häcken och vänta på den sista leveransen som var toksen. :e
... tvättat bilen.
... haft tenta i operativsystem och nätverk
...ätit årets första semla. Hembakad!
hehe, har redan fått i mig två... inte fel (Y)
...fått ett nytt jobb! Det känns så in i h*#%*es j#$%&*§a skönt! :D (y)
Nu ska jag bara se till att göra en snygg avslutning på det gamla också, så att alla blir nöjda och glada.
Grattis Dryden!! :bire
Weee!
Grattis! Dryden!
Funderat varför det skiljer 3 min på solens nedgång mellan Ängelholm och Helsingborg, badat 3 gånger i det 3 gradiga vattnet. Varmare vindar kommer.
Grattis Dryden!
Själv har man slutat på sitt jobb i dag. I morgon är jag "ledig" för första gången på länge. Vad gör man nu? :o
silfver skrev:
Själv har man slutat på sitt jobb i dag. I morgon är jag "ledig" för första gången på länge. Vad gör man nu?
Fotograferar såklart!! Vad annars? ;)
Dryden skrev:
aha... jo man har ju läst att det varit trassligt med det förra... Grattis!!!!
Gratulerar till blixten Silfver, du måste vara stenrik... har du lust att köpa lite grejer till mig också? :) Jag har en blixt men den passar inte till D70'n så jag måste sälja'n.
Men för att komma On Topic igen:
...städat ut julen.
Dryden skrev:
Nu ska jag bara se till att göra en snygg avslutning på det gamla också, så att alla blir nöjda och glada.
Grattis! :D
Själv har jag lyckats sova en alldeles för lång middagslur efter jobbet och middagen (2h!), så nu lär jag inte somna inatt. :bla Får nog bli en film.
Danny skrev:
aha... jo man har ju läst att det varit trassligt med det förra... Grattis!!!!
Hm, var har du läst det? :)
Förresten, tack alla!
vaknat
druckit kaffe :)