... gått i Prideparaden. :D
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 418 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...förlorat med 7-0. Totalt hjärndött inhopp i första halvlek, en uppryckning i andra men sista kvarten blev det backplats. Drydianer på backplats är sällan en bra idé...
Gått en liten runda på nätta 2 timmar :)
...badat och åkt bil. Tänkte jag skulle hälsa på någon men ingen var hemma!? konstigt, så man fick roa sig på egen hand, skönt var det i vattnet i alla fall.
...spelat in ljudet från min Mustang, det var ett skapligt projekt, hade inte alla grejjer hemma...
...kört bil Göteborg-Kalmar. Är trött.
..inte gjort ett smack! (y)
...möblerat om i lägenheten! Nyinflyttad och första möbleringen blev inte så lyckad. Men nu så!
..druckit öl hemma hos en kompis.
...varit på stålverket och drucvkit öl med bl.a fader
...snackat med flickan som befinner sig i Kramfors :f
...fortsatt med öl framfrö wF ;)
...lovat bort en cd med min "best of" musik, blir svårt på 16-18 låtar.... :l
...inte käkat driekt efter ett krogbesök, satan i gatan vad hungrig jag är nu!
...letat en färdig googlekalender för Uniteds matcher den här säsongen.
.. Tvättat av trallen ute.
...insett att hösten närmar sig då ligafotbollen i Europa börjar dra igång!
... tillbingat alldeles för mycket tid här på wf ....... jag borde kanske klippa mig och skaffa mig ett liv. .......... :moose näää kort hår är överskattat.
...genomfört ett soft och skönt träningspass. Det behövdes efter gårddagens debacle.
låång sovmorgon, städat i förrådet, paddlat kajak i ett par timmar och avser nu att bara slappa och ladda upp inför jobbet imorgon :)
.. Ätit en god pizza.
.. Tvättat en matta med högtryckstvätten.
... kommit hem efter en helg i sthlm.
... fått ett megastort stenskott mitt i framrutan på bilen. :( undrar vad jag har för självrisk.