.. Varit på familjebad.
.. handlat.
.. Handlat skräpmat, men oj va gott det var.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 664 visningar · startad av Vimp · sida 385 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...kommit hem från jobbet.
...sovit en stund. Ahhh..... skönt. :)
..packat det sista i lägenheten.
..spelat Quake 4 Multiplayerdemo, och whoppat mängder med ass! Still got it, yeah I do.. :e
..påbörjat min inlärningsperiod för att ta över som IT-tekniker på jobbet.. fan vad niiice! Ganska svalt i serverrummet :D
medialabs skrev:
..påbörjat min inlärningsperiod för att ta över som IT-tekniker på jobbet.. fan vad niiice! Ganska svalt i serverrummet :D
Antar att du redan löneförhandlat? ;)
spango skrev:
27 papp. Inte gratis, men räknar man på vad man pröjsar för linser, glasögon etc har man ganska snart tjänat in det. (Räknar man bara livskvalitet tar det väl ungefär sju timmar innan man tjänat in det ;) )
Det är livskvaliteten jag vill åt. Tänk bara att kunna idrotta utan linser. Eller bada. Eller... ja. ;)
...hanterat kunder av alla de slag. En helt vanlig dag med andra ord. ;)
...ännu inte fått svar om jobbet jag sökt.
... bestämmt mig för att jobba 14 timmars dagar fram till semestern.
... fått beställning på att jag ska hålla i en presentation i Finland.
... insett att 14 timmar / dag inte kommer räcka. :(
... funderat på hur jag ska säga till frugan att halva semestern förmodligen ryker.
silfver skrev:
Antar att du redan löneförhandlat? ;)
nepp, fanns en fast grundlön som stiger efter 6 månader. Den nya lönen som jag kommer få nästa månad är iaf några tusen högre än min nuvarande lagermedarbetarlön..
Men löneförhandla, det skall jag göra senare
spango skrev:
27 papp. Inte gratis, men räknar man på vad man pröjsar för linser, glasögon etc har man ganska snart tjänat in det. (Räknar man bara livskvalitet tar det väl ungefär sju timmar innan man tjänat in det ;) )
vad hade du för synfel som du fixade till? (hur blind var du)
...tagit en tur runt Halmstad Värnamo och sett att programmen rullar. Mycket regn och föryngringsytor möter en.
... har jag haft semester och svarat på supportärenden halva dagen...
aleborg skrev:
... har jag haft semester och svarat på supportärenden halva dagen...
Låter som min semester :l
...haft studiebesök på jobbet och lekt guide :)
...ätit japanskt, denna gången ville jag ha något annat än sushi så det blev en sorts meny med först tre förrätter, sedan varmrätt då det var en sorts gryta där man fick laga vad man ville själv! :) ...ja sedan efterrätt också... inte billigt, men gott gotti gott gott!
...stått i garaget och målat brädor då det fullkomligt öst ner oavbrutet hela dagen. (n)
...konstaterat att jag behöver mer brädor (som i sin tur måste grundmålas + ytmålas = 36 timmars torktid). (n)
...konstaterat att jag kommer få stå i badskjorts imorgon om inte regnet lugnar ner sig tills jag ska ha upp brädorna. ;)
... varit på vårdcentralen
... inte fått någon diagnos på vad det är jag har drabbats av
... insett att det kommer bli en sjukt tråkig dag idag igen.
magnusfeldth skrev:
vad hade du för synfel som du fixade till? (hur blind var du)
3,25 vs. 3,75.
Fixat ett par solbrillor. Pilotstuket. Schyst.
magnusfeldth skrev:
ok, amatör... en annan har ju -9 på högerögat och -7 på vänster
Vit käpp? ;)
.. Varit med dottern till BVC fått reda på att hon nu är 73cm lång och väger 9560g
.. Ätit rester.
.. Dragits med huvudvärk.