Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 383 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..precis hunnit inom dörren när det stora mulret kom.
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/lyn.htm
.. Precis knäckt första semesterölen :bire
.. Skalat potatis till middag.
.. Tänt grillen, snart iaf :e
...tränat!
..packat fyra flyttlådor på nolltid - bara böcker och jackor. En bokhylla och den är inte tom än. Sen kommer nästa bokhylla. Shit vad böcker jag har egentligen... :l
...pysslat med diverse saker. Picknickat, minigolfat (62, får duga som säsongsstart), ikeat, hängt upp tavlor, pillat med laptopen igen (nu är allt klart) och nu ska jag se om jag hinner sova också...
...sovit dåligt.
...gått upp och gjort mina arbetarmackor. Jag saknar pålägg. :l
...inte alls haft lust att gå till jobbet...
..vaknat sent ocn njutit av ännu en semestervecka. (y)
..gjort en lista över vad som ska göras idag: sortergården med en massa skräp, säga upp lägenheten, säga upp JP, bunkra på bolaget, packa flera flyttlådor...
..funderat på om man inte ska ta det lugnt på semestern? :e
...vaknat lite sent.
...förmodligen sett ut som ett UFO på vägen ner till jobbet med mina feta lurar på huvudet. :p ;)
...funderat på om jag inte skall jobba imorgon.
... Sovit jättedåligt
... Inte alls varit sugen att jobba..
...haft en superduperbra weekend.
...packat upp hollidaybagen.
...haft baksmälla.
...nynnat "vad händer, vad händer oh'yeah...vad händer, vad händer oh'yeah" flera gånger. ;)
...kommit hem från jobbet! FAN VAD SKÖNT!! Nu ska jag duscha och sova.
... Känt efter och känner mig inget vidare kry, trött och lealös.
... Är trots ovanstående kvar på jobbet.
...gjort adressändring
...kört bmw
...undrat om ingen kan hjälpa mig? :(
...fått klart för att äntligen kunna lira klubbfotboll igen
...efter att ha åkt bil med en som hade ac på 16 grader så har jag idag varit hemma från jobbet.
...längtar tills torsdag då det kommer hända en hel del nya saker i mitt liv :D
..nyst som en besatt medan jag rensade ur dammiga hörn i lägenheten där man tydligen är rätt sällan och rotar... :x
..sagt upp både lägenhet och lokalblaska. Lite vemodigt faktiskt.
..fått order av en polare att inte planera in något söndag den 8 juli eftersom jag då kommer vara kraftigt bakfull. Jag misstänker starkt en "sista natten med gänget" och det kan gå precis hur som helst... :e
Ska du flytta från Jönköping, stefan? :(
..fått ett nytt jobb inom företaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är från och med 1 juli IT-ansvarig, tjänsten heter: "Operating".. nån som vill förklara vad det ordet egentligen betyder?
IT är det som blev kvar när man tog bort sjeljudet. Operating, Körandes, verkställande?