... varit på samma HLR-kurs som Lisa Miskovski :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 977 visningar · startad av Vimp · sida 381 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →jofawe skrev:
.. firat med en snorstark espresso (måste lära mig dosera den där jäkeln..)
.. hittat en filmsnutt på mig själv på youtube (obs, sänk ljudet)
...det är ju enkelt att dosera, ungefär ett vanligt mått kaffe till en espresso, dvs en rågad matsked ungefär. Tänk vilken partykoll du har alltså, att du orkar :)
...sett en finmerca stoppad vid vägkanten av civilsnut, de hade en Nissan SUV, den var S T O R!! V8-modellen också, svart också blinkade blåljusen innanför den kolsvarta toningen... en 20 min senare åker jag mot Stockholm och jag håller precis på att brassa om några söndagsglidare där när ovan nämnda storbil kommer åkandes mot mig i bakspegeln, med blått blink på, jag lägger mig i vänsterfilen och hoppas att de inte var mig de var ute efter :) ...scary shit man!
...insett att folk kommer att äta utav bara h*****e i helgen
...varit trött...
...kommit hem från jobbet! Helt sjukt, det första jag gör när jag vaknar är att längta tills jag kommer hem från jobbet. :l Vilket liv man har när man jobbar alltså. (n)
,,, jackat mig hög på espresson igen (nu med riktiga espressobönor ;), tack för tipset Danny btw)
... fixat om förstasidan på min sida
... hämtat husvagnen för helgens bravader
... insett att boomboxen är trasig och behöver ny cdspelare
... febrilt letat cdspelare på nätet
... insett att jag förmodligen får köpa en över disk (nån som har tips på en BILLIG bärbar cdspelare som fixar mp3skivor och har skakminne?)
... börjat packa
...tränat!
...kollat på Scrubs för första gången på väldigt länge.
...irriterat mig på att messengerhuvudfönstret ibland får för sig att simma ur bild på något konstigt sätt så jag måste starta om skiten.
...börjat packa semesterbagen, reser imorgon.
...hittat en favoritlåt, fronda » vad händer (oh'yeah) Inte ofta man hittar en kul sommarlåt.
Önskar alla på wF en god midsommar, ses... whenever. ;)
...slutat lite tidigare. :) Nu ska jag se på Planet Earth och X-Files. :e
..försökt få igång min e-postlista och listserver hos Aleborg, fått upp listservern men problemen hopar sig.. blev förövrigt kund hos dom för några dagar sedan.
jobbat som en idiot för att försöka få ihop det nu när den inhyrda medhjälparen sedan i måndags skulle åka hem vid lunch. Efter lunch när vi var klara kändes det som man bara ville lägga sig ner och sova en dag eller två. Men en lång lunchrast med mycket skitsnack och sedan lite letande på Blocket där jag hittade en väldigt intressant bil fick mig igång igen. Nu undrar jag bara om jag ska ta lån för att kunna köpa mig en sommarglidare, brukar inte låna annat än när jag måste...
...jobbat.
...tränat. Faen va gött det känns nu!
... köpt en slips för 299:-. :o
... slutat tidigare från jobbet
... handlat inför midsommar
... hjälpt en kollega med internet anslutning i hans stuga
... planterat lite gräsmatta
...sett de 50 första minuterna av Fear and loathing in Las Vegas. Sedan fick vi nog på Johnny Depps ändlösa knarkande.
...stängt av filmen.
...åkt hem.
...bloggat om miljöstaden Östersund.
...druckit en jäklarns massa öl - många kannor blev det... :birp
... Vaknat i en husvagn som luktar svagt av spya och öppnat en öl:)
...vaknat
...tittat ut på regnet
...saknat min älskling jättemycket :f
Danny skrev:
Nu undrar jag bara om jag ska ta lån för att kunna köpa mig en sommarglidare, brukar inte låna annat än när jag måste...
Jag trodde du köpte en ny bil nyss... ;)
...vaknat. (Ja, i dag igen... :OO)
...gått ner till tvättstugan och slängt in all skit i tvätten.
...insett att jag förmodligen är kär i Scrubs. Kan man vara kär i en serie? Ja, det måste man kunna. Mina känslor är så äkta! :f
silfver skrev:
...insett att jag förmodligen är kär i Scrubs. Kan man vara kär i en serie? Ja, det måste man kunna. Mina känslor är så äkta! :f
Ge fan i Scrubs, det är min serie. :e
...vaknat.
...slängt in skit i tvätten.
...käkat frulle.
...planerat en fet mugg med kaffe.