..vaknat bakis av sällan skådat slag, var för full för att komma ihåg att dricka vatten när jag kom hem. :x
..druckit vatten.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 664 visningar · startad av Vimp · sida 379 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...ramat in en av mina personliga favoriter. Kunde blivit bättre. :l Men nu vet jag i alla fall hur man ska göra på bästa sätt.
...sett ett X-Files-avsnitt. Det blir några till. :e
Vimp skrev:
... insett att den här tråden som egentligen bara var en spamtråd från min sida har blivit jättelång. :P På wF är allting möjligt. ;)
den är ju skitbra... kollektiv blog :)
...jobbat, idag igen, hann ju inte klart igår :(
...ramlat från en trappstege på jobbet, svårt när man ska klättra på maskinen och dra kablar samtidigt ibland... klarade mig ganska bra, det var ingenting under förutom betonggolv, kunde lika gärna varit massa bråte där annars... huga
...kollat på en massa X-Files. (y)
...kört hem till Jönköping för allra sista gången!! :D Känns underbart, men väldigt konstigt! :)
.. Varit på kalas.
.. Slöat lite, jobbat lite.
.. Ätit en kebabrulle.
..också kört hem till Jönköping - fast från en vecka på Hultsfredsfestivalen. (y)
...korsat Stockholm i morgonrusningen.
...vaknat till sista dagen i huvudstaden.
...längtat efter hemresan. Men ändå inte.
...funderat över morgondagens jobbintervju jag blev kallad till igår kväll.
...vaknat av barnmardrömmar och kunde därefter inte somna om.
...gjort det bästa utav situationen och ägnat morgonen åt skitgöra som måste göras men som aldrig bli gjort.
...förberett dagens etapp av balkongrenovering. Kommer bli nice som fan. :)
...druckit alldeles för mycket kaffe på alldeles för kort tid.
Winterlord skrev:
...druckit alldeles för mycket kaffe på alldeles för kort tid.
Way to go! :birp ;)
...äntligen fått i mig en gudabenådad mugg kaffe!
.. Blivit bjussad på uppsägningstårta.
.. Mumsat goda mackor.
...skickat en bild till Aftonbladet. :)
...sett Underbara älskade. Rätt tung film emellanåt, men väldigt välspelad och med foto som får mig att gilla den ännu mer.
...sparkat fotboll
...doppat mig i Storsjön, råkade sparka fotbollen i vattnet så det var bara att traska i.
...köpt ett fotbollskit med skor, benskydd osv...
...packat mina väskor.
...förberett mig på hemfärd.
..funderat på hur i glödheta jag ska hinna packa ner min lägenhet på tre veckor när jag dessutom är bortrest en av dom...
filippo skrev:
...sparkat fotboll
...doppat mig i Storsjön, råkade sparka fotbollen i vattnet så det var bara att traska i.
...köpt ett fotbollskit med skor, benskydd osv...
ingår badbrallor i kitet? ;)
...jobbat massor, har fått en medhjälpare som ska hjälpa till några dagar nu så det ska bli klart till semestern. Han är väldigt snabb, man får prestationsångest av och jobba bredvid den mannen :)