...jobbat 12 timmar! Det har varit strålande väder, inte sett ett enda moln. Sedan har det varit Gnestadagen hemma, och nu ikväll hinner jag inte parta. Detta suger så hårt så det finns inte. Suger king kongs pung, minst!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 980 visningar · startad av Vimp · sida 367 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...lyssnat på fotbollsmatchen på radion. Ja, vad ska man säga?
...installerat om datorn.
...sett 28 weeks later. Very cool! (y)
...såg om 28 days later, mest för att den är så annorlunda än andra filmer man brukar se.
...spelat den här låten några gånger. The House, som är från filmerna. (videon har inget med låten att göra) ;)
http://www.dailymotion.com/relevance/search/28%2Bdays%2Blater/video/x252v9_assassins-creed-gmv
.. Klippt film film film...
.. Varit på släktträff
.. Bränt mig i pannan
...upptäckt att jag i all min sinnesförvirring i fredags bokade resan åt fel håll. :o :r
...börjat hålla tummarna för att det löser sig ändå.
...vaknat upp till en strålande dag!! :D Livet är underbart :)
Kommit hem till sverige från en helt sjuuukt rolig kryssning:)
...vaknat ganska utvilad.
...inte känt mig särskilt bakis, dock lite förkyld. :l
haft en underbar sömn och ska senare ta en underbar dusch med :)
Vunnit 1900:- på poker...
...jobbat! Inga 12 timmar idag dock, är faktiskt klar nu. Så nu blir det helg!! (y)
...fått lite solrodnad på överkroppen. Fick jag igår också och trodde det berodde på att jag lunchade utan tröja. Men idag hade jag tröjan på mig hela dagen. Det måste vara att den är så tunn att det inte räcker till. En djupblå t-shirt. Jaja, kunde vara värre, en kille jobbade ute hela dagen i t-shirt, och han ser ut att inte tåla sol så bra, han lär vara snygg imorrn :)
... sett pirates 3 på bio med några polare - matinéeföreställning. soft film, men för många trådar och intriger som varje karaktär skulle ha. för spretig helt enkelt.
... köpt en försenad mors dag-present
... köpt ny parfym åt mig - chanel egoist :h
Suttit i parken nära medborgarplatsen och softat i solen och haft det nice med älsklingen och vänner.
Kommit hem efter 12 timmar i plugget. 10-22. Fy fan, aldrig mer. :x
...varit hos min farmor och ätit god lunch.
...varit på teater och fotat en massa.
...bokat en ny flygbiljett.
...bokat om den felaktiga flygbiljetten.
...insett att jag har en chef som kommer vara inte så jätteglad på mig när jag berättar det i morgon. :OO
...haft en trevlig flygtur. Klarblå himmel hela vägen ner!
...grillat i Rålambshovsparken med M och S.
...tillbringat större delen av dagen på balkongen, som under ett par timmar på eftermiddagen höll den behagliga temperaturen 49°C, nu är det tyvärr nere i lite kyliga 21°C. :)
...Sovit länge
...Lirat Donkey Konga
...Vatt ute och strykt omkring lite på inlines bl.a.
...Snackat med tjejen i tele
...Ägt mig själv på Donkey Konga :D
... spelat fotboll :)
..sovit extra länge
..promenerat i solen
..ätit den sedvanliga söndagssushin (vi betar av alla ställen i Malmö)
..packat några lådor
..ätit tacos
..kollat på Den utvalde och Shortbus
..spelat massa gitarr