DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Danny skrev:
...men köp!!! Har du musiken i AAC så kan du lägga in kanske 30 album eller så, då har du lite att välja mellan. Sedan kan du ju lägga in annat skoj också.
Japp, nu är det dock försent eftersom butikerna har stängt. Kan förvisso köpa det i Stockholm i morgon men då har jag ingen musik att lägga in. :OO
...spelat nya Buzz - The mega quiz.
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg...visat min lägenhet :)
...fått erbjudande om en lägenhet i V-ås där vi nu är nr 2 i kö... hoppas inte de andra ska ha den. :)
...sett dimman lätta över Jönköping
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...fått veta att Burger King ska öppna i Filmstaden!! Äntligen!! (y)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..gått och hoppats på att Filmstaden fullföljer samma samarbete här i stan som de har på flera andra ställen - Pizza Hut åt folket! :e
LLoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg ...flyttat på 2 stolar och en hylla, samt skurade köksgolvet. :)
...slängt ett fult bord, även slängt en hyllmojäng som såg ut att falla ihop vilken sekund som helst i grovsopen.
...sett en film - the reaping, den var sådär.
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inlägg
Dryden skrev:
...funderat på om jag tillslut ändå måste köpa mig ett 1gb minenskort till mobilen så jag kan rädda morgondagens hemresa med lite musik. Tåg i nästan sex timmar suger rakad getpung i 280.
Det är väl inget att fundera på egentligen, köp! Det blev en hit när jag köpte mobil med flightmode och ett 1gb minneskort.
... jobbat till 15.30.
... tagit flyget till Göteborg.
... hängt några bärs i baren :birp
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...vaknat två gånger i natt och behövt gå på toa. :bla
...vaknat när klockan ringde.
...gjort gröt och sex arbetarmackor.
...känt att magen inte är bättre än... :x
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...kommit till jobbet extra tidigt, för att försöka få nånting gjort.... försöka...
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Varit ute och löptränat vid klockan sju på morgonen! :o
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggSvurit mig åt den telefon företaget förser mig med. I natt ställde den om sig till oktober och kl 15.50 bara för att den själv ville *morr*
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg...vaknat och insett att jag trots allt sovit hela natten :D Idag ska jag ringa och höra om vi har en lägenhet på G...
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inlägg..pillat lite på Sony Ericsson P1 eller P700i som det står inuti operativet.
Känns riktigt bra, en sån skall jag ha.
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg...fått tid för visning av lägenhet - nu är vi nr 1 på den!! Wohoooo!!! :e :D :D :D
LLoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg
Zaiman skrev:
Svurit mig åt den telefon företaget förser mig med. I natt ställde den om sig till oktober och kl 15.50 bara för att den själv ville *morr*
Så där gör mina apparater med, dom lever i annan tidszon :e
http://www.youtube.com/watch?v=ljRE-K462tg
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg.. bytit min Avatar på dykarna.nu
.. Ätit en pannbiffsmörgås
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...kommit hem från jobbet!!
...klarat webbprogrammeringstentan. (y)
...törstat så in i jävulen.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..jobbat klart för idag - nu är det fyra dagar ledigt! (y)
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg...jobbat för sista gången på 6 dagar! :D
...köpt Sibylla Original Kokkorv på Ica! Ojojoj vad gott det ska bli!!!
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...varit på jobbintervju i huvudstaden.
...fått jobbet. Förvisso bara två veckor men ändå!
...försökt att lösa massa praktiska bitar inför perioden.
...inte riktigt hajat vad som hänt.
...lunchat med m_soderlund!
...använt mobilen alldeles för mycket.
...skrivit detta inlägg i Opera Mini på K610i:n på X2000 mellan Ånge och Östersund. Tåg suger hårt.