webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 343 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20001 507 inlägg

...hälsat på mitt barnbarn som kom igår. En med pip :birp (y)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...gått runt som om jag vore sextio år äldre. Mina ben, ack ve! :birp
...äntligen serverat mig själv en mugg kaffe!

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... fått ett telefonsamtal ifrån Vaasa, Finland. Verkar som att jag ska få ett nytt jobb. (y)

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

blåjeans skrev:

...ringt till Telia för att säga upp mitt bredbandsabonnemang eftersom jag fått som svar när jag frågade via deras frågeformulär på internet, att det är 3 mån uppsägningstid där också, men på telefon fick jag svaret att det bara är 1 mån. Tur att de vet hur de har det... :OO

Blir bara bättre och bättre inte sant? Service here we come!

... kommit på hur jag ska bygga min blogg! (Är det svårt att modda Wordpress till att bli blogg/portfolio eller bör man kanske bygga en portfolio vid sidan av?)
... börjat strukturera upp platsen.
... fått spö av kartagiska elefanter i spelet Ceasar 3 (Det är roligt att spela äldre spel, ja, men tråkigt när man fastnar :/)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...handlat lite mat.
...köpt ett gratulationskort. :)
...städat.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...skällt på en taxichaffis som uppenbarligen inte fick någon utbildning i hur man använder blinkers samt att se sig omkring innan man susar ut i fyrvägskorsningar. Sopa!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..jobbat färdigt för den här veckan - nu är det fredag flera dar på raken! :birp
..haft för liten matlåda, jävlar vad hungrig jag är. :l

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Jobbat, varit helt slut i kroppen efter gårdagens kickboxningspass, fått positiva besked om ett eventuellt jobb, hämtat lillflickan på dagis och ska nu ikväll packa inför ett par sköna dagar hos min mor på Öland tillsammans med världens sötaste tjej (min minsta dotter) :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...bjudit tjejen på Soya. Hon fyller år i dag. :)
...insett att Drydens armar förmodligen är så håriga på grund av det kalla klimatet där han bor. :e
...lyssnat på Strata på hög volym.

Medlem sedan maj 200737 inlägg

...krattat en hund(fäller rejält).

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Pedda skrev:

... fått ett telefonsamtal ifrån Vaasa, Finland. Verkar som att jag ska få ett nytt jobb. (y)

Kul, grattis :bire

... hämtat den beställda sängen. J**k har inte det effektivaste lagersystemet här i världen :x
... blitt av med den gamla sängen (y)
... sett Sveriges match i VM :birp
... tagit en långpromenad med jycken :)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...varit hos tandläkaren/hygienist. Hon sade ganska snart att jag håller väldigt rent. Sedan efter en stund sade hon det igen. Efter att noga kollat efter tandsten, förgäves, sade hon: "tänk om alla kunde sköta om sina tänder som dig" :) det var kul att höra! Mina tänder var lite dåliga förr i tiden (lätt att få hål), men numera är jag mer noga och det har gett resultat! Var några år sedan jag ens hade tandsten (y)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...kommit på en grej jag skulle skriva igår:

- Besiktat bilen!!! Var lite orolig för det har varit strul med diverse saker. De är iofs åtgärdade, men ändå. Det blev ingen anmärkning!!!! (y) han hade bara två "bra-att-veta"-saker. Så nu ska det nog gå bra att sälja den.

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

...fått reda på att jag gått vidare i anställningsförfarandet, nu väntar psykologtester nästa vecka. (y)
...fått upp projektorn i taket. (y) (y) (y) (bilder kommer imorgon!)

Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

...uppfunnit ordet "deadline-bakis" och varit det också större delen av dagen
...funderat på att säga upp mitt ena webbhotell, eftersom hemsidan för tredje gången gått ner fatalt. Den här gången hade de halverat mitt diskutrymme av misstag! Vilket resulterade i feta error-meddelanden och ingen möjlighet att ens ladda upp ersättningssida tills problemet var avlöst. Grrrr! x(

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

... räknat ut att vi inom tre veckor har 14 prov att skriva. :x

..varit nere på kårpuben och tagit några pilsner. Söte jesus, var brudarna så snygga och lättklädda på min tid? Det kommer jag inte ihåg! x( :e

Medlem sedan aug. 20051 448 inlägg

...svårt att motivera mig att sova
...bloggat istället

..vaknat. Gött med fyra dagar ledigt! :birp

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... knackat lite ASP.NET tills kollegan kom och ville ha sin dator.
... haft ett telefonmöte med Finland vilket endast resulterade i att ett nytt möte planerades till eftermiddan. :l
... funderat på vad jag ska göra tills dess...

584 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
452 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)