webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 337 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Varit och sett Spiderman 3 på premiären. Jag har hört skräckhistorier där folk berättar om det är personer som sitter och snackar i telefon och annat under en hel föreställning.
Men tänk er då 50 pers som applåderar vid fel tillfällen, 10 pers som skrattar så högt att det överröstar filmen, även det vid fel tillfällen, löst folk som skriker på varandra, någon som sitter på främsta raden och stönar, lät som en extremt lång multiorgasm, någon annan som sitter bakom en och verkligen SLÅR med fötterna på mitt säte.
I'm out of words...

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...lämnat någon. :l
...åkt tåg i alldeles för många timmar.
...druckit några öl.

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

...druckit några öl (y)
...längtat ännu mer till tyskland :f
...druckit likör (y)
...fått positiva kommentarer på min impulsresa till tyskand från de jag trodde på minst stöd ifrån! :birp :D
...ännu fler anmälningar till Sveriges fjärde största mara! :P :birp (y)

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

Melea skrev:

Varit och sett Spiderman 3 på premiären. Jag har hört skräckhistorier där folk berättar om det är personer som sitter och snackar i telefon och annat under en hel föreställning.
Men tänk er då 50 pers som applåderar vid fel tillfällen, 10 pers som skrattar så högt att det överröstar filmen, även det vid fel tillfällen, löst folk som skriker på varandra, någon som sitter på främsta raden och stönar, lät som en extremt lång multiorgasm, någon annan som sitter bakom en och verkligen SLÅR med fötterna på mitt säte.
I'm out of words...

Man kanske ska vänta så man får åtnjuta den i fred på hemmabiosystemet då.. :\ Är ändå pank för tillfället.

...Fått ett oväntat mail. Fick tunnelseende när jag läste det mailet med säkert tusen minnen som bubblade upp till ytan. Uff, både trevligt och otrevligt. Det löser sig säkert.
... tagit en bira med kompisen som kom hem från Rumänien och har varit där och voluntärarbetat i 4 månader. Skönt att återse grabben!
... varit man nog att motarbetat lite machomentalitet som uppstår när det endast är killar närvarande. Usch!

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

filippo skrev:

...druckit några öl (y)
...längtat ännu mer till tyskland :f
...druckit likör (y)
...fått positiva kommentarer på min impulsresa till tyskand från de jag trodde på minst stöd ifrån! :birp :D
...ännu fler anmälningar till Sveriges fjärde största mara! :P :birp (y)

och allt detta på endast 24 minuter, Men du får ta det lungt med ölen och likören ;)

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... vaknat och ätit frukost.

...vaknat och känt av min vad som fortfarande gör ont emellanåt.
...dumpat träningen därför.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..vaknat och av ren princip dragit mig en timme - det borde vara helg oftare! (y)

Medlem sedan aug. 20051 448 inlägg

bytt avatar [vilka antecknar detta grymt efterlängtade event?]

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Återigen konstaterat att tiden går alldeles för fort när man sätter sig vid datorn och "bara skall kolla några mail" en lördagmorgon

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Sett på när caya bytt avatar.

Medlem sedan mars 2004662 inlägg

Vaknat tjock i skallen efter gårdagens festande. Vänt mig om och somnat om...

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...tränat utomhus! Lokalen var upptagen av en massa taekwon do-killar så vi fick ta och köra ute, var riktigt bra, vi hade gott om utrymme för omväxlings skull :)

...antecknat cayas grymt efterlängtade event.
...bara fått en blaskig kopp kaffe under hela arbetsdagen.
...jobbat över.
...lagt vantarna på en ny mobil! Nu är det slut på sprucken display, kass joystick, dammig display och glappande mic. Jag pensionerar dock inte min gamla T630 helt än, den ska få vara biltelefon.
...saknat.

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Bara slappat, är rätt bra på det nu, promenad i Solen, lätt mat hos Lagmarks, tjusiga bilder på Sundstorget. Tja livet kan vara rätt bra va!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..kört det största jag kört hittills, en sån fast med annan lack och lång jävla trailer efter... :e
..laddat som fan inför kvällens gokart med jobbet med efterföljande käk på O'learys - här ska det satsas jävlar! :birp

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...varit ute hela dagen och fotograferat med en gammal klasskompis! (y)

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

... skrivit i den här tråden.

r)

jofawe skrev:

.. Tvättat både min egen bil och min firmabil.
Firmabilen var så smutsig så det växte mossa på den, de ni!

Tror även att jag skymtade Pace i tvätthallen, om det nu är han som har en 206:a som har PACE som regplåt..

[thread=129701]Det stämmer[/thread], var en månad sedan ungefär. Har hunnit tvätta den ett par gånger till sedan dess. ;) Nu väntar bara vax och lackförsegling.

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

... Datasupportat en vän... kanske borde börja ta smått betalt när halva veckan med jämna mellanrum går åt för att hjälpa vänner med datorkrångel kanske? Jobbigt att ta betalt av vänner dock :/
... Velat slappa lite men måste börja ta tag i saker.

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Funderat på om jag skall tipsa Sasch om att det finns en skiva som heter Kojiki, en CD av Kitaro som innehåller berättelsen om Orochi Kolla denna länk:
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Hall/7878/albums.html

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)