..fått en födelsedagspresent från Jönköping Energi: en riktigt jävla hög elräka... :bla
..fått en födelsedagspresent från min ömma moder: Bondepraktikan... :q :e
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 323 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →gjort min chef besviken
...tränat.
...fått feedback på träningen.
...tänkt efter.
...väntat på fredag kväll! :)
...upptäckt att den gamla gratisparkeringen i Badhusparken nu mera kostar stålar. Era snåla mähän i Östersunds kommun, tack för den.
...huttrat under min promenad sista biten till jobbet. Nordan/västan har gjort stan svinkall idag.
...ändå känt mig på bra humör! :birp
Käkat frukost..
Förberett mig inför morgondagens jobb intervju..
Vaknat med ett leende för ett sms jag fick :)
...presenterat en Google Maps lösning på jobbet som fick vår projektledare att bli helt euforisk
...Ätit pannkaka
...varit på en föreläsning i InDesign.
...gymat.
...köpt två biobiljetter till Spider-Man 3! (y)
...funderat på vad jag ska äta.
obelix skrev:
...har jag fått veta att min systerdotter fick en flicka.
Det komiska är att det är fyra systrar i den familjen, och det verkar som om även de kommer att få flickor (ytterligare en till i den familjen är med barn, en flicka)...
Vi är fyra bröder i denna familjen... Och ingen syster ;)
...Vaknat.
... Planerat veckan som kommer som blev konstigt upptagen denna gången? Mystiskt!
silfver skrev:
...varit på en föreläsning i InDesign.
Jag vill också!
...blickat ut över ett snöyrigt Östersund. Knappt jag tror att det är sant.
...likförbaskat varit på ett strålande humör! :birp
...träningsvärk! :f
Dryden skrev:
Jag vill också!
Det är inte så jäkla avancerat. Eller, man kan säkert göra otroligt tunga grejer, men just det grundläggande är väldigt enkelt att lära sig tror jag. Har man erfarenhet av Photoshop och Illustrator (samt Word och andra ordbehandlare) så får man mycket gratis. :)
..ont i halsen. Jävla blåst. :x
silfver skrev:
Det är inte så jäkla avancerat. Eller, man kan säkert göra otroligt tunga grejer, men just det grundläggande är väldigt enkelt att lära sig tror jag. Har man erfarenhet av Photoshop och Illustrator (samt Word och andra ordbehandlare) så får man mycket gratis. :)
Tycker indesign är oerhört lättlärt? Det är väl snarare de sista små trixen som gör "cutting edge" som är lite svårare att hitta/komma igenom...
Sasch skrev:
Tycker indesign är oerhört lättlärt? Det är väl snarare de sista små trixen som gör "cutting edge" som är lite svårare att hitta/komma igenom...
Var det inte ungefär det jag skrev?
silfver skrev:
Var det inte ungefär det jag skrev?
Tyckte bara jag gav min syn på det för att backa upp din kommentar.
...har gjort sprängtester på jobbet.
...sett att trotyl sotar en väldig massa.
...fått tillbaka min kamera! (y)
...bytt mobil- & teleoperatör till Vodafone. Nu tjänar jag 100 kr i månaden (y) dessutom fick jag en telefon som jag gav till morsan :)
...hoppat över en tenta för att kunna jobba istället :l
...fått en nyinstallerad dator på jobbet istället för gammal seg och smockfull sak (y)
...fått ett intressant erbjudande som kan avgöra min framtida karriär
... ritat flödesscheman i powerpoint.
... haft visning för kunder av dom senaste projekten. Det blev godkännt. :bire
... hjälpt dottern med läxorna, diskat, städat åt kaninerna.
..sett på Svenska Slag på Svt. (y)
Sasch skrev:
Nä, har man jobbat med Quark XPress sen 90-talet muttrar man bara över att de invanda snabbkommandona inte funkar... :bla ;)
Jobbat hela dagen, kört en timme på gymmet, tvättat, pluggat och nyss tillagat middag samt inmundigat den :D
.. varit ledig :bire
.. slöat :h
.. gjort 3x10 min på en roddmaskin jag tidigare inte rört på ett halvår, känns skönt.. :)