DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...haft visning på jobbet för några höjdare från Iran. Med tolk och allt. Det var häftigt. De kan bli storkunder hos oss med lite tur.
...blivit behandlad som idiot på ovanstående visning av en chef från jobbet. Jag som gillade honom, men där ser man. Tänk att man aldrig kan förstå sig på folk.
...nästan installerat klart larmet i bilen! (y)
..sett en bäver simma förbi mig på 2 meters håll, det var lite spännande. Farsan svor lite för att han inte tog med sig jaktvapnet.. men vi skulle ju bara fixa till båten. Så det där skadedjuret fick leva en stund till.
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg .. stigit upp alldeles för tidigt, 04:00 :(
.. jobbat 12 timmar.. :l
.. skapat en tråd.. :)
.. ÄNTLIGEN fått WMP 11 att fungera som det ska, tänk att en liten sketen fil ska få ställa till så stora problem :l
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg ... firat att det är helg med ett par rejäla whisky
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg... målat väggarna i rummet som äldsta dottern ska flytta in i. Nu är det bara andra strykningen av element och rör kvar. Men det får bli imorgon. :)
karlj87Medlem sedan mars 2004662 inlägg...Fått lönespecen 12 dagar innan utbetalning. Skön framförhållning. :)
FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg...fått höra att jag får ungefär 40% mer i lön än vad jag trodde! :D Bra koll man har... :p :r
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...haft en riktigt kul kväll med lite käk, lite öl och trevligt sällskap.
joserMedlem sedan mars 20021 152 inlägg...har jag inte låtit datorn få sovmorgon fast jag lovat.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...blivit väckt.
...pratat i telefon. :)
blev väckt av skalorna från Pachabels Canon från min telefon. Vet inte hur man ändrar... :P
Jag hatar iaf inte låten som denna snubben http://www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inlägg... löst melodikrysset.
... tippat V75.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...varit lat och tagit bilen till jobbet.
...njutit av solen! Idag visar sig Östersund på ett kanonhumör, and so do I. :birp
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...testat Office 2007! vilken upplevelse! Snacka om första intryck alltså! Helt annorlunda koncept med "Ribbon" som dom kallar det istället för knappar eller meny. Smart också att applicerbara funktioner kommer fram när de behövs (y)
LamaMedlem sedan jan. 200723 inlägg... Städat garaget och bråkat med tjejen...
...förberett lite inför morgondagen.. :)
Råkat klicka bort 6 timmars jobb åt skogen.
Bara börja om.
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg ...gjort en sockerkaka och solat med bästisen och två tjejkompisar i pildammsparken.
...druckit öl för att komma igång till kvällningen.
...schkål! :bire