webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 311 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

...svurit över den "!#¤%!¤%# kombinationen Excel/ArcGIS, som envisas med att konvertera en textkolumn till long integer och därmed byta ut alla strängar som innehåller både bokstäver och siffror till "0". Varför klarar den av kolumnen med bara bokstäver bredvid, men inte den både bokstäver och siffror? x( Idiotiskt...

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

... hämtat nya tillbehörskatalogerna från Ohlson :P

Medlem sedan juli 20011 129 inlägg

...lärt mig hur bitwise-operatorer fungerar
...skrivit inre klasser
...ätit sill

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... tandvärk

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...gjort klart en labb i webbprogrammering. Den gick bra! Tror jag...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..fått ett brev i blå plast från Skatteverket.
..inte vågat öppna nämnda brev. :x

Medlem sedan feb. 2001378 inlägg

... har handlat öl och sprit inför lördagen.
... sen handlat på Coop Forum.

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

... fått ett nytt jobb efter omorganisation internt.
... köpt öl och kommer fira för mig själv. Även om jag inte bestämt mig för om det är en degradering eller en enorm utvecklingsmöjlighet. Framtiden får utvisa! :bire

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Cruisat i Stockholm med en bil som blivit utsedd av en biltidning till sveriges risigaste Cadillac! En Cadillac 58'a!! Vi var 8 pers i den, iaf i början innan vi tappade en... hela bagareutrymmet fullt med öl och det var bara å supa och spela rock'n'roll! vi hann knappt från Södertälje innan vi blev stoppade av snuten... de kollade körkort och grejjer... men de blev VÄLDIGT förvånade när dom såg i datorn att bilen var godkänd!! Deras min var totalt oslagbar!!! :bire ...bilen är så rostig och jävlig så man tror knappt den går framåt, men underrede, motor och grejjer är nyrenoverade... (y) ... vi hann med de flesta fina gator i huvudstaden... fint och cruisa på stureplan med den bilen :e ...klart det hårdaste jag gjort på bra länge... :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...sett 300.

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

.. blivit kär i en låt (depeche mode - it´s no good [bt mix]

Medlem sedan jan. 20013 582 inlägg

jofawe skrev:

.. blivit kär i en låt (depeche mode - it´s no good [bt mix]

:birp

Kört grus...

Håller på att bygga ett uterum!

Medlem sedan feb. 20072 750 inlägg

Danny skrev:

Cruisat i Stockholm med en bil som blivit utsedd av en biltidning till sveriges risigaste Cadillac! En Cadillac 58'a!! Vi var 8 pers i den, iaf i början innan vi tappade en... hela bagareutrymmet fullt med öl och det var bara å supa och spela rock'n'roll! vi hann knappt från Södertälje innan vi blev stoppade av snuten... de kollade körkort och grejjer... men de blev VÄLDIGT förvånade när dom såg i datorn att bilen var godkänd!! Deras min var totalt oslagbar!!! :bire ...bilen är så rostig och jävlig så man tror knappt den går framåt, men underrede, motor och grejjer är nyrenoverade... (y) ... vi hann med de flesta fina gator i huvudstaden... fint och cruisa på stureplan med den bilen :e ...klart det hårdaste jag gjort på bra länge... :)

Helt underbart att ni snuvade snuten :moose

...inte haft lika roligt som Danny :P
...kollat på TV
idag har jag... snart somnat. :r

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

silfver skrev:

...sett 300.

...dito!

...sprungit 4 km

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Sett på Death Note episod 25!

Medlem sedan mars 2007522 inlägg

lirat poker. förlorade i heads up

jag hade AA och motspelaren behövde e knekt på rivern för att få stegen å vinna...

hehe - river rat

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

...en storm modell större har jävlats med min sömn inatt och värre ska det tydligen bli

ÖP skrev:

- Det kommer att bli mycket hårda vindbyar men det finns också risk för stormbyar alltså upp emot 25 meter per sekund, säger Eva Brokhöj, meteorolog på SMHI i Norrköping.
En prognos på SMHI:s hemsida i går kväll talade dock om ännu hårdare vindar i länet.
Enligt den prognosen kommer det under eftermiddagen i dag att blåsa som mest i Åre med 37 meter per sekund, tätt följt av Härjedalen med 36, och Östersund med 32. I Berg och Ragunda kommer det att blåsa 29 meter per sekund, i Krokom 27 och i Strömsund 25.

...fått tag på en underbar relaxskiva
...inte bara blåsten ökar, nu snöar det vågrätt! (n)

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

...vaknat alldeles för tidigt. :(
...efter en längre tids vändande i sängen gav jag upp och gick och duschade.
...varit på vårdcentralen och tagit prover. Gillar fortfarande inte nålar. x(

filippo skrev:

...en storm modell större har jävlats med min sömn inatt och värre ska det tydligen bli
...fått tag på en underbar relaxskiva
...inte bara blåsten ökar, nu snöar det vågrätt! (n)

...själv njuter av vårvädret. Klarblå himmel, solen skiner, fåglar kvittrar. Och jag är ledig idag. :D

Medlem sedan dec. 2002387 inlägg

...gått upp 05.15
...ätit 2st chokladmuffins
...svarat på 32 mail
...bävat för att åka 75 mil i påskruschen

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...försökt ta mig till jobbet kommunalt, det var ingen trevlig upplevelse... bussarna passade så illa att jag skulle fått vänta 45 min på en buss, eftersom det var fint väder så gick jag istället. Tog ungefär 45 min...

280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
143 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)