obelix skrev:
...varit i skogen med hundarna, sett Pansartaxen Beata rulla sig i skit, Dante smiska sig själv i rumpan med en gren, Midas springa in i en gran...
Midas? Har ni fått en tredje hund?
17 993 svar · 1 290 273 visningar · startad av Vimp · sida 310 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →obelix skrev:
...varit i skogen med hundarna, sett Pansartaxen Beata rulla sig i skit, Dante smiska sig själv i rumpan med en gren, Midas springa in i en gran...
Midas? Har ni fått en tredje hund?
Vår hund heter också Midas. :o Aldrig hört talas om någon annan som gjort det.
...fått deklarationspapper där jag kan läsa att jag får 2700 kr tillbaka!!! (y) dessutom har jag kommit på vissa avdrag man skulle kunna göra...
..fått deklarationspapper där jag kan läsa att jag får 7200 kr tillbaka!!! Dessutom har jag reseavdrag som kommer öka på med 2500 kr till. :e
Jag måste ju vara värre än Danny ;)
...letat mig fördärvad efter en kortläsare. Den visade sig senare sitta fastkilad mellan chassit och datorbänken, och jag som inte ens flyttade på datorn eftersom jag med ficklampan såg "alla" vrår. :OO :e
...fått ett samtal från en polare som lagt något konstigt i pipan. :OO
Hittat ett väldigt bra alternativ till CD-fodral: CD In Case
..oroat mig för den där försändelsen i blå plast som verkar vara på ingående. Kvarskatt lär det väl bli i vanlig ordning och möjligheter till avdrag har man inte heller... :bla
...dammat av mitt gamla Courier-modem och haft på jobbet att ringa lite med :bire
... fått deklarationen.
...betalat in kvarskatt. :(
...Hittat en glasbit :q (från den gången, för flera veckor sedan då ett vinglas gick sönder) Helt otroligt att hitta en glasbit efter all städning, den låg iofs inkilad i ett hörn.
... kommit hem från skolan kl 22 och har pluggat fram tills nu och är hur trött som helst
... snart gått och lagt mig, hejdå. :p
... känt mig helt utpumpad på allt. Energin och viljan är bortspolad och länner mig bara helt tom.
...flummat till det och blandat ihop lite begrepp. :OO
Jag skrev:
08:31:13 Dryden: ska väl ge det en chans när jag kommer hem igår då?
...sett hur dho flummat till det en aning och satt fingrarna på fel plats på tangentbordet. :birp
dho skrev:
08:36:40 Daniel: nä.. man kanskse sk adra lite uppggla igsättlet
... deklarerat. :D
...fortfarande inte tränat.
...varit ute i fält och jobbat. Fotat lite granna. Solen lyste varmt. Snart ska det grillas här på firman också, påskgrillning (y) senare ska en del cruisa runt i en gammal rostig Cadillac i Stockholm och vara odrägliga :)
...fått reda på att jag får tillbaka hela 52 kr på skatten!!
Undrar om de betalar ut så små summor?