... sett att det snöar ute! (y)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 30 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Ätit världens godaste kebab (utan sås :P) till lunch (y)
Inte gjort ett dugg...
... varit på studiebesök på ett företag som jag ska göra ett statistikprogram åt. Så nu måste jag plugga på om OPC server. :l
..trott att det skulle bli en lugn dag - jo tjena. 35 pall ramlade det in.
...avverkat årets sista innebandypass. :(
...gått i motvind och snöstorm.
...spontanhandlat kläder för strax under tusingen. :r
Idag har jag fått gjort en hel del:
* Dammsugit huset
* Tvättat
* Köpt gran
* Fått upp den i fot
Samt, sist men inte minst...
* Äntligen, äntligen fått själva funktionaliteten att fungera i min interaktiva korsordslösare! :e :birp
(Nu återstår det "bara" att få den snygg, skriva FAQ, och några andra små saker...)
aasah skrev:
Äntligen, äntligen fått själva funktionaliteten att fungera i min
....ja!? ...i din........... ??? :) ...funktionaliteten där kanske funktionerar, men du missade funktionaliteten i funktionerna här :)
Danny skrev:
....ja!? ...i din........... ??? :) ...funktionaliteten där kanske funktionerar, men du missade funktionaliteten i funktionerna här :)
Förvisso. Jag hatar snabbsvar... :r Tryckte på Posta istället för "Gå till Avancerad"... :(
Redigerat ovan. :birp
aasah skrev:
Äntligen, äntligen fått själva funktionaliteten att fungera i min interaktiva korsordslösare! :e :birp
(Nu återstår det "bara" att få den snygg, skriva FAQ, och några andra små saker...)
Jaså!!! Vad konstigt, hade du inte skrivit hela meningen först?! ...klart skumt... :q ...men jaha!!! den där har man ju hört om... vad coolt att du är i princip klar med den!! snabb utveckling här... ;)
aasah skrev:
Förvisso. Jag hatar snabbsvar... :r Tryckte på Posta istället för "Gå till Avancerad"... :(
Redigerat ovan. :birp
Haha... nää... snabbsvar är underbart... särskilt när man lärt sig de taggar man oftast behöver... kanoners!!
Kommit hem från Anna och Ellis där jag har sett på hip hip hora som var en nästan pinsam tillbakablick på åren man genomlevt :e
...jobbat med GIS-projektet, shoppat lite och blivit äcklad av otrevliga "humorklipp" för psykopater på wF. :x
Vunnit 2 sit n go på raken på Expekt :)
...frusit <valfri kroppsdel> av mig på bussen då jag hade oturen att hamna vid bakdörren som öppnades var femte jäkla minut. :x
Nicrosoft skrev:
Vunnit 2 sit n go på raken på Expekt :)
I lördags tog jag SvenskaSpels "Tre Triss - betala för två". Vann totalt en hundring på lott två och tre. Inga stora summor men tillräckligt för att betala både lotter och stryktips (en hundring totalt med andra ord). :e
glömt att packa ner träningsbyxorna när jag väl asat mig upp för träning innan jobb. =/
Kommit upp och ska snart iväg och träna. Ska dock ej glömma byxorna.:)
... knappt orkat upp ur sängen. Nu sitter jag här och ska göra ~550 julkort. De ska klistras och skit. Tur man slipper att slicka kuverten själv. :e
...ätit jultallrik special :birp
.. skrivit julkort!