...fått tillbaka mitt första matteprov i matte D med resultatet VG, blivit irriterad på en lärare som har aldelles för mycket fördomar mot eleverna, slutat tidigt, åkt tunnelbana, lärt mig hur vår värmepump fungerar och nu är antenninstallatören här och byter ut vår antenn så att digital-tv ska fungera lite bättre. :birp
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 3 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Väntat på min kamera som ligger och trycker på någon postterminal.
Fått erbjudande om jobb hos Microsoft USA. :birp
Väntat på min lön förgäves... den kommer ju på måndag :l
Vaknat 30 minuter for sent. klatt pa mig, gatt ner och vantat pa en rod bil. akt till jobb och lyssnat pa radio. kommit till jobb. kollat mail, hamtat kaffe och loggat in pa wF.
..cyklat hem från jobbet ( ca 2 mil) i strålande solsken.....till jobbet åkte jag pendeltåg (med cykeln)...... :e
...testat en PSP. :f
Jobbat, och nu sänks ett par öl efter en hektisk vecka.
Jobbat.
casca skrev:
Tappat allt hopp.
:o Låter verkligen inte bra!! Hoppas du fick tillbaks något av det idag... !
åkt runt vid stägningsdags i kungens kurva och kollat om nån affär fått in Ipod Nano. De enda som hade det var OnOff, men den var schluut. Sen har jag cyklat ikapp med en buss. Den var snabbare än mig och jag är trött i benen nu.
Idag har jag spelat spel hela dagen, research kallas det.
Vaknat, köpt frulle, varit på dass. Kan inte alla dagar vara så här?
Idag ar inte over for mig an, har bestallt taxi hem nu iallafall. 14 timmar jobb :(
Jobbat. ;)
Baksmälla
fiddler skrev:
Baksmälla
...fått en välriktad (?) innebandyboll rakt på pungen. Det var hyfsat oskönt. :l