...bara konstaterat att min sladdlösa reseladdare troligtvis är det bästa mobiltillbehör jag köpt. Någonsin. (y)
...kräkits på min sladdladdare jag tillfälligt måste använda. :bla
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 175 visningar · startad av Vimp · sida 292 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...svarat telefon
...slappat.
...svarat mer telefon
...fått höra att det är 22 grader i Caen
...sett att det är 7 grader i östersund
...promenerat en timme.
...stoppat i mig en flottig hamburgare.
...funderat på om jag ligger plus eller minus på nyttighetsskalan? :r
Edit Stavfel
...vaknat med huvudvärk men med lägre feber.
...insett att jag knappt sovit på tre nätter pga hosta.
Usch vad det är trist att vara sjuk! :(
...varit ute och känt på våren!! :)
... köpt en bra dator för bara 6110 kr, på http://www.it-auktion.se/
Det var dags!
...suttit i telefonförhör med polisen.
...upptäckt att D-linken jag skickade på service förra lördagen är åtgärdad och på väg tillbaka!
...upptäckt att Östersund plötsligt har sprattlat till en aning och visat livstecken. Helt otroligt.
... bara haft problem på jobbet
...bokat tre nya möten denna vecka
...sliter inte direkt idag
...tittar på klockan och får se att jag snart får gå hem :)
...sett rysaren Hannibal Rising, mycket bra och som jag nog lär köpa när den kommer på DVD. (kortfattat) Filmen började med WW2, Ryssland, där Hannibal bor med sin lillasyster och mor, modern dör i en attack och senare kommer det soldater...(rys, rys, ryss)...Hannibal hamnar sedan på en skola för pojkar och här börjar monstret i honom växa, även detta att han avskyr dom som inte visar respekt. Gillade man filmen När lammen tystnar, lär man definitivt gilla denna film.
..jobbat över en timme.
..svurit ve och förbannelse över min skrivare som envisas med att göra texten suddig.
..mailat filerna till jobbet istället. :bla
...besökt min gamla mamma.
...lagt märke till att det är ovanligt lite sand på vissa gångbanor. Har dom redan startat vårstädningen?
...rippat över några gamla cd:s till iTunes... ah Bryan Adams, det var länge sedan :P
...har också varit ute... hela dagen! :) ...så skönt att jobba ute tycker jag... men vi körde fast med maskinen i leran just innan det kom en stor grupp som vi skulle visa för... :( (n)
Danny skrev:
...dubbelbokat möten på jobbet. Ett på torsdag kl 8:30 på firman... ett annat på torsdag kl 9:00 4 mil från firman (y)
...bokat om 9-mötet till fredag
...nyttjat mina kontakter :)
...inte behövt fråga har fått bra utdelning ändå
...blivit bjuden på 30 års fest! :P
...gjort ett helt okej träningspass.
...ändå inte riktigt känt mig klar. Vill träna mer.
...funderat på vad fasen jag ska göra i morgon när de stryper strömmen i huset från 8-16. Ser ut att bli ett löppass och sedan ner på stan och fika större delen av eftermiddagen samt köpa ett par nya fotbollsskor.
...äntligen fått bra pejl på en ansökan!
...försökt sova.
...vänt och vridit, gäspat, lär väl somna över tangentbordet och vakna med märken av tangenter på ena kinden. :x
...Ställt mig frågan om det finns en skissavdelning här på webforum för teckningar och sånt? Annars får man väl flytta sig till grafisktforum.org istället :P
...invigt shorts-säsongen 2007 när jag var ute med Dante för en stund sedan, det var rätt så svalt kan jag meddela... :birp