... Att man ska leta upp glasögonen innan man tar ur linserna! Inte tvärtom som jag gjorde! :e Dvs, irra i huset runt med huvudet en decimeter över tänkbara platser där glasögona kan vara. :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 921 visningar · startad av Vimp · sida 280 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Dryden skrev:
...bokat arbetsintervju i Hufvudstaden. :p
You bitch! :bla Anställ mig sen! :e
..fortsatt svärandet över min ständigt kraschande burk. :bla
..varit oerhört glad över min bärbara. :f
...varit hos polisen och blivit plåtad.
:stefan: skrev:
..fått reda på att jag inte alls får åka till Växjö om några veckor. :l
Inget att gråta över, här finns inget kul ändå :|
... sett hur många övertidstimmar jag hade förra månaden, helt sjukt att man inte kreverat än :|
...fått ett samtal från någon som skickat sms till mig flera gånger. Hon la på så fort jag svarade! Hon kanske äntligen fattade att hon fått fel nummer. :e
...vart på bokrea (på Konsum i Gnesta!! :)) och köpte Da Vinci Koden, illustrerad och en fågelbok (Fåglar i Europa)... för 99 kr/st (y)
... gått på fotokursen, massa matnyttigt i photoshop CS :e
inte gjort ett kunskapstest som jag borde gjort. Bokade om det tilll imorgon istället. Distanskurser är för härliga
... tröttnat på att få massa mail om att jag är en dålig människa som aldrig får tummen ur röven och lägger upp mina vimmelbilder, så jag la upp en tillfällig sida ;)
..städat köket
..ätit festlig kantarellsoppa, det stod "festlig" på soppförpackningen, men jag är tveksam till om kantarellerna var så festliga, snarare hackade i småbitar. Hehe.
..skrattat åt den festliga kantarellsoppan. §e
..trampat på ännu en liten glasbit. Iiiiish.
...återigen vaknat efter en relativt sömnlös natt. Det här är ohållbart. Jag kommer att somna på gymet i dag...
...vaknat och varit än mer förkyld än igår.
...fått biljetterna till huvudstaden bokade.
...börjat med lite pappersarbete inför trippen.
...ätit frukost och sett ett vänneravsnitt.
...laddat för att snart börja jobba.
försökt låta bli att arbeta. tyvärr går det dåligt
...gymat (jag vet att jag ibland stavar med två m. :e)! Känns bra att man kommit in i det. Det blir fem gånger i veckan. :)
.. Varit på Babysim med dottern.
.. Filmat dottern dykandes.
...åter trampat på en liten (pytteliten) glasbit, trots att jag toksopat och svabbat golvet minst 4 gånger efter olyckan med glaset.
...muttrat, svurit, sparkat på en låda.
..ont i hälen. Sen fick jag ont i foten av att ha sparkat på den hårda lådan.
..golvet är nästan sterilt rent, man kan antagligen utföra en operation på golvet nu. Undertiden jag städade spelades Eurythmics Annie _walking on broken glass. http://www.youtube.com/watch?v=TN_82HGoIdk
..irriterad och i princip blivit besatt av att kolla efter glasbitar på golvet.
..längtar efter en dammsugare.
(=
...fixat en resa med flickvännen till Antibes, Frankrike i augusti. Härligt! (y)
...tvättat. Äntligen klar!
..svurit över öppettiderna i centrum - centrumföreningen har bestämt att det ska stänga klockan sex och då är det så! Sen undrar de varför A6 går så mycket bättre..? :OO
..spontanshoppat guacamole - här ska dippas! (y)