Lett ett friskis & svettis-pass kl 0700 :D Somnade sent och var helt virrig, men det gick bra ändå!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 029 visningar · startad av Vimp · sida 279 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..funderat på om silfver fikar efter sommarjobb på JP?
..tagit ner adventsljusstakarna ur fönstrena :r :e
..svurit över att alla nya tangentbord har antingen ordningen omkastad på home/end/del-tangenterna eller så trångt mellan grupperna av knappar att de i princip är oanvändbara... :bla
:stefan: skrev:
..funderat på om silfver fikar efter sommarjobb på JP?
Japp! :D Bara körkortet som är det egentliga hindret känns det som... så det måste jag ju för fan fixa!
Ja, för sjutton. Jag ska också ta körkort i år, börjar bli dags då man blir hela 35 år gammal i år :D
...vaknat med samma feber och samma halsont som jag gick och la mig med igår :(
Danny skrev:
...fått förfrågan om att bli fast anställd istället för inhyrd på firman där jag nu jobbat ett halvår (y)
...och idag blev det officiellt! Skrev på avtalet och sådär... när jag sade till min förra chef att det står 1/3 på pappret sade han "världens kortaste uppsägningstid" :) ...men ju förr desto bättre...
..skrattat mig fördärvad åt Robin Hood - Men In Tights! Mel Brooks är fanimej ett geni! :L
Danny skrev:
...och idag blev det officiellt! Skrev på avtalet och sådär... när jag sade till min förra chef att det står 1/3 på pappret sade han "världens kortaste uppsägningstid" :) ...men ju förr desto bättre...
(y)
..blivit kramad ..(kramattack i mataffär) :e .. av mataffärsinnehavaren, blev chockad och fick bara med mig konserverade persikor och mjölk.
...ätit konserverade persikor med kall mjölk.
..kollat på nätet efter billiga dammsugare och hittade en för ca 600kr, det får blir nästa månads inköp.
..
.. Spelat badminton
.. Gosat med dottern
...sett SVT:s VM-krönika från den sommaren som var. :f
...vaknat. Konstigt nog efter en natt utan sömn. :bla
...suttit ett par minuter o undrat hur silfver kunde vakna om han aldrig sov.
.. Fikat.
.. Kliat mig i huvudet, funderandes på ett problem.
.. Undrat vad jag ska äta till lunch.
...vaknat en aning för sent.
...sett att mitt mobilbatteri än en gång havererat.
...fått ett samtal!
... ringt massa människor
... svurit över allt som gått fel eller inte gått alls :l
... insett att jag måste skicka ansökning imorgon redan *gulp*
andyoumaydie skrev:
...suttit ett par minuter o undrat hur silfver kunde vakna om han aldrig sov.
Jag låg vaken hela natten, men vaknade av någon konstig anledning när klockan ringde i morse. Så... jag måste väl ha sovit ändå trots allt....
...gymmat.
..fått reda på att jag inte alls får åka till Växjö om några veckor. :l
..hittat nya blåsor i käften.
..haft svår hemlängtan till Hufvudstaden...
:stefan: skrev:
..haft svår hemlängtan till Hufvudstaden...
...bokat arbetsintervju i Hufvudstaden. :p
Hämtat ut ett tangentbord som jag reklamerat. Blev fundersam när det var två avier för att skicka ett tangentbord och det visade sig att dom hade skickat två stycken. :)
Förvånad blev jag när jag öppnade och fick se att dom skickat med möss till båda också.
Så nu blir det till att ringa imorgon och höra om dom vill ha tillbaka den ena. :e