... frusit som fasen (i morse, -23 och snålblåst)
... slutat tidigt
... varit och veckohandlat
... huggit ved
... druckit bärs :birp
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 276 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...uppdaterat.
Saharas skrev:
fem ggr, det var värst! själv tycker jag tre ggr i veckan e vad man hinner med :)
Man måste ha självdiciplin. :e
...väntat på den försinnade bussjäveln i kylan!
..after-workat och spritat och snackat en kopiöst massa skit - på Karlssons träffar man alltid folk man känner - framförallt bartendrarna... :birp
...stoppat undan adventljusstaken.
...tagit en kortpromenad i kylan. Brrrr. :o
... småjoggat sista biten och kommit i tid till jobbet :e
...upptäckt att C+ visar Fulham - Man Utd om några timmar! :D
...vaknat.
....irriterat mig över att ComHem inte bara har problem i södra Sverige och Göteborg. Och just nu väntar jag på telesamtalet som blir startskottet för långfärdsskridskor på Storsjöns is under dagen.
Klös skrev:
....irriterat mig över att ComHem inte bara har problem i södra Sverige och Göteborg. Och just nu väntar jag på telesamtalet som blir startskottet för långfärdsskridskor på Storsjöns is under dagen.
Inga problem med ComHem här.
...tänkt en tanke om att dra ner på sjön och åka lite långfärds. Lät väldigt lockande faktiskt.
..vaknat av att en polare ringer och vill ha bärhjälp till flyttbilen... Uff, jag är ju bakfull...
...just läst att vinstraden läggs på is. :(
...väntar fortfarande!! Måste nog ringa samtalet själv snart!
Dryden skrev:
Inga problem med ComHem här.
Ringde kundtjänst och det verkar som om problemen ligger "söder" om Fagerbacken.
Klös skrev:
...och det verkar som om problemen ligger "söder" om Fagerbacken.
Tur att man bor på rätt sida då, nu när det bara är en timme till matchstart. :P ;)
..packat en skåpbil proppfull med grejor. Men precis som förra gången jag hjälpte dom var det en massa pappkassar som gällde eftersom "kartongerna inte räckte"... :x
...bränt en massa Reggae till bilen
... korkat upp en vinare.. smaskens fillibajs!
..kört is-gokart, heeeeeeeeeelsköj! rekomenderas varmt till alla som är minsta lilla gasglada.. :e