...gjort mig en kopp kaffi! :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 126 visningar · startad av Vimp · sida 274 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...kände att blodsockret sjönk rejält efter kaffet så nu har jag lagat mig fullkorsmakaroner och falukorv. Jädrar vad gott det blev. :e
..bestämt mig för att svänga ihop en chili con carne. (y)
..börjat traggla med InDesign - nu ska jag lära mig det här!
Fått veta resultat från två prov, riktigt bra resultat i båda (y)
ska börja lära mig flash också har jag tänkt, det blir många bollar i luften men det blir mycket ledigt från skolan den närmaste tiden, så det är lugnt det :bire
...kommit på att jag diggar Anlinos avatar men undrar vem det är som valt en sådan :)
... insett att det är låååångt till maj
...försovit mig en timma. :l
:stefan: skrev:
Det är faktiskt inte speciellt svårt :)
.. inte kommit längre än att jag än sitter i morronrock och raggsockor. :l
... Insett att två personer jag sett upp till väldigt mycket, egentligen är två arroganta rövhål som inte kan ta öppen kritik..
... varit på gym igen! Känns bra att börja komma igång med det. :D
...sett att kolon ska traggla med InDesign. Kör hårt och lämna alla bra tips du hittar till mig. ;)
...kommit hem från Tännäs/Tänndalen efter två härliga skiddagar. "Bara" -27, mulet, snöyrigt och motvindigt. :birp
...gjort en affär!
...börjat ladda! Ikväll är det första träningen på över två veckor!
..försovit mig och åkt ifrån matlådan. Jag vet exakt vad det blir till middag idag. :OO :e
Sasch skrev:
:stefan: skrev:
Det är faktiskt inte speciellt svårt :)
Jo, om man har Quark XPress i ryggraden sen åratal! Mellanslag för att få fram näven som man drar runt dokumentet med? Vansinne... :bla
...gymmat.
...ätit.
...spelat biljard.
...beställt biljetter till Bryan-giget i sommar! :D
..svurit nåt hejdlöst över datorhelvetet som tvärkraschar titt som tätt! Resultat två dokument korrupta och timmars arbete down the drain... x( :bla
..gett upp och fixat käk istället.
...jobbat extra idag!
...försökt få besök från en tysk tjej, men tågtiderna gör det svårt!
...igår var jag på besök på sveriges största affärsrättsliga byrå, mannheimer swartling i göteborg... där var det bra, men vi satt fast 30 min 500 m från stationen på vägen till göteborg, och tåget hem skulle ha gått 21.30... 22.45 tog vi en buss som kör in på varje j-la avkrok den hittar på vägen mellan GBG och VBG, så jag var hemma klockan 1 på natten :/ lite roligt var i alla fall när vi promenerade genom göteborg till byrån och ropade "Glenn!" då och då, bara för att se hur många som vände sig om.
... fått min HD-DVD-spelare till Xbox 360 :P