.... har jag varit på begravning .... :(
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 001 visningar · startad av Vimp · sida 27 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...formaterat kompisens dator för den sjutusondemiljonde gången. :x
...väntat på det här ögonblicket sen klockradion väckte mig ur min underbara skönhets-sömn: SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!
...fortsatt på vår första konstruktionsuppgift.
- Beräkningar: Check!
- Kladd: Check!
- CAD-ritning: 80% complete
- Teknisk rapport: 0% complete
Edit: Ajuste. Har även köpt skivan Derek Sherinian - Inertia. Grymt intressant. :e
Förresten, är den här tråden ungefär som wF's fototrådar? Ingen läsar, alla skriver!
Kollat på VM-lottningen. :)
Lofberg skrev:
Förresten, är den här tråden ungefär som wF's fototrådar? Ingen läsar, alla skriver!
SPAAAAM!!!!!! :e :birp
...svalt en ballong...
...fått reda på att om ca 1 vecka och 2 dagar så kommer jag att vara stolt ägare till en Nikon D70... :D Känner mig som dagen-innan-julafton när man var liten!!!! :e
Svensk översättning av 'que' är 'vad'... :e
Jag har latat mig på ett synnerligen trevligt sätt...
aasah skrev:
Svensk översättning av 'que' är 'vad'... :e
Nu är det ingen översättning, utan en försvenskning! :e
Vimp skrev:
Nu är det ingen översättning, utan en försvenskning! :e
Du borde nog slå upp ordet "översättning" i en svensk ordbok. §e
Lofberg skrev:
Tala för dig själv! :P ;)
Gått upp!
Spelat N4S MW, men som vanligt tröttnat.
..inte gjort ett smack än.
...insett varför vissa tar till spriten ibland: Hade varit och handlat, kommer hem och ska fylla på kylskåpet. Men först måste sånt som har nära till "lukta illa stadiet" ut. Jag tar tag i ett mjölkpaket och drar ut det för häftigt varpå ca 2 dl sur mjölk återfinns på insidan av kylskåpet och det som finns i kylskåpet... fram med trasan och torka bort :x När det är klart ska jag ställa in några burkar folköl, men jag tappar en, vad ska jag säga. Men ni kanske förstår att trasan kommer fram igen :x
Klös skrev:
...insett varför vissa tar till spriten ibland: Hade varit och handlat, kommer hem och ska fylla på kylskåpet. Men först måste sånt som har nära till "lukta illa stadiet" ut. Jag tar tag i ett mjölkpaket och drar ut det för häftigt varpå ca 2 dl sur mjölk återfinns på insidan av kylskåpet och det som finns i kylskåpet... fram med trasan och torka bort :x När det är klart ska jag ställa in några burkar folköl, men jag tappar en, vad ska jag säga. Men ni kanske förstår att trasan kommer fram igen :x
*bjuder in klös till wF-baren*
Har precis duschat, gjort en macka o hämtat upp några öl ur "matkällaren" (Ska sen iväg till en jobbarpolare o sen ner på Julbord med jobbet på harrys)