...levererat 120 vinterhjul (som jag för övrigt monterade ihop igår kväll) 4 mil västerut.
...fixat en god affär åt svärfar.
...avnjutit en god fredagsmiddag tillagad av sambon.
...druckit upp en halv flaska "Famous" :)
magnusfeldth skrev:
...blivit förkyld
Nog för att jag tycker att rättsväsendet är ständigt sjukt men nu börjar det bli löjligt. :P ;)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...börjat ladda för världens partaj imorgon!
...haft en jäkligt skön dag
...ska nu klippa mig till hela 0 mm långt hår :e (hyvel nästa) :birp
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggPrecis sparkat min hund i huvudet med ett jefla massa ylande som resultat när jag skulle ta mig ur sängen.
FIck lyfta benet över honom när han samtidigt reste sig upp :r
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...fixat till lite stavfel från nattens skrivande :h
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...haft en riktig rövhålsdag på jobbet. Ungefär som att alla kunder sparat sina värsta case/scenarion till denna lördag. :bla ;)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...en stora fråga varför alla ska göra slut på sina penga samtidigt?
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..inte gjort ett smack förutom att jaga bakfyllan på flykten genom ett Munksjövarv med mAxstopp.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..förberett inför en veckas hotelldöd i Norrköping, dvs tankat iBooken full med film. :e
filippo skrev:
:stefan: skrev:
Enjoy it while it lasts, ni har en match mer spelad... :e ;)
men ändå sex omgångar kvar! ;)
Jahapp, där var det slut på det roliga - och HV har fortfarande en match upp... :moose
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...haft en riktigt värdelös dag so far. Knappt det var kul att spela badminton och få ut lite energi den vägen. Kvällens önskemål - vara hemma, dra täcket över huvudet och invänta måndag.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...lagat ryggbiff med god sås och färskpasta åt min farsa som fyllde 46 i dag. Sen har vi spelat bowling och druckit kaffe. :)
FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg...skidat tre timmar i Hågadalen/Nåstenskogen. :) Känner mig superhurtig.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...sett TVÅ solklara United-mål bli bortdömda eller inte dömda alls. Larssons snygga mål alldeles nyss var i helsicke heller inte offside, precis i linje! Och Vidics nick i första var ju en decimeter över mållinjen! :bla x(
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...sett United lösa det ändå tack vare Rooney! 1-0 uppkom ju tackvare ett riktigt vackert anfall signerat Larsson/Giggs. 2-0 är ju en delikatess. En gudomligt vacker chipp av Rooney! :f
Dock, fortfarande väldigt synd att Larssons väldigt vackra mål blev bortdömt på ett närmast kriminellt sätt.
...städat
...hunnit med att slöa lite
...börjat tvätta men missat att de bryter strömmen för tvättmaskinerna vid 19.00 på lördagskvällar och jag kom inte igång förräns 18:30 pga att jag glömde tvättiden. så nu har jag en stor påse fuktig, halvt färdigtvättat tvätt att tvätta om imorgon!
TTympanonMedlem sedan nov. 2004302 inlägg Sett snapphanar, sjukt bra drama. Fixat med bloggen.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...just kommit hem från en härlig korthelg i Göteborg! vi var på Universeum och sedan såg jag Chuck Berry vilket var kanon! Också lite standsvandring... härligt härligt... åkte ju i fredags morse (7) så det känns som man hann med en hel del ändå faktiskt...
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..varit vid Eurostop och hämtat två polare som åkt på bussresa till Tyskland över dan (läs: spritresa). Min bensinersättning? En pava vodka. :e
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...vaknat lite mer sliten än vanligt, kom hem 5 i morse efter ett riktigt trevligt partaj! :)
SaschMedlem sedan nov. 2002830 inlägg...vaknat efter 2 timmars sömn.