...tvättat mina jobbarbrallor... dom var rysligt skitiga!
...börjat använda min USB-disk till det den ska användas till... ta backup... 23 Gb foton t ex...
17 993 svar · 1 290 001 visningar · startad av Vimp · sida 254 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...tvättat mina jobbarbrallor... dom var rysligt skitiga!
...börjat använda min USB-disk till det den ska användas till... ta backup... 23 Gb foton t ex...
...gjort världens godaste köttfärssås (enligt flickvännen :D)!
...insett att allt inte är på topp :r
förlorat fett mot syster i alfapet *fck*
...ordnat så Dryden har koll på läget! ;)
...fått träningsvärk i magen efter hård träning igår, har stora svårigheter att skratta :l :OO
...spelat biljard och myst med flickan. :)
filippo skrev:
...ordnat så Dryden har koll på läget! ;)
...med hjälp av Dryden själv vill säga. ;)
...hjälpte en vän med lite webbsnickrande. Shit vad vi fuskade. :l :p
... äntligen lyckats sätta bakgrundsfärg på vissa ord i en xml fil med hjälp av javascript.
...blev väckt av telefonen
...somnade om framför tv:n
jävlats med eftertexten på min film.... :bla
inte fått tbax min dator än
..kommit försent till jobbet då bilbatteriet inte ville vara med i kylan. :bla
...haft en lång dag i skolan och slaggat en stund i soffan.
jobbat på mitt gamla jobb och sitter just nu och finslipar på min exjobbspresentation som ska hållas nästa vecka :D
..varit telefonsupport åt syrran som köpt router och ny laptop - en riktigt kass manual till routern gjorde ju inte saken bättre...
...frusit [...] av mig på ICA i Krokom där jag försökte få ortbefolkningen att köpa bredband.
...eventuellt ätit för sent in på träningen.
...."avgiftat" mig själv eftersom jag senaste dagarna insett att jag lidit av för hög dos av mitt läkemedel mot panikångest. Tur att halveringstiden är ca 5 timmar så jag kan återgå till "gamla" dosen i morgon igen :)
...jobbat som en idiot och just kommit hem :( ...ska bara duscha och lägga mig typ... skönt att sova...
stressat för att hinna med dagens alla anhalter... ah, snart bara sängen kvar... slut destination ;)