...vaknat.
...käkat frukost.
...funderat på januari. :l
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 923 visningar · startad av Vimp · sida 238 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...fått ännu ett Dear John-sms. Jahopp, då kan man glömma det.
...funderat på om jag ska säga upp Canal+. Ingen större idé när man ändå förmodligen kommer att träna på de roliga sporttiderna.
...köpt fel rw-skiva.
...blivit lite pissed för det.
...surat. :P
...köpt en Torrbollen och satt i bilen. Jag är trött på att skrapa rutorna på insidan. ;)
:stefan: skrev:
...köpt en Torrbollen och satt i bilen. Jag är trött på att skrapa rutorna på insidan. ;)
Ställ den i en burk typ glassburk så slipper den välta och allt "torrbollande" är ogjort
/vänstertecknad som är vis av erfarenhet när det gäller torrbollar i bilar ;)
Klös skrev:
Ställ den i en burk typ glassburk så slipper den välta och allt "torrbollande" är ogjort
/vänstertecknad som är vis av erfarenhet när det gäller torrbollar i bilar ;)
Aaah, det var smart! (y) Mina funderingar har gått i krokarna kring att fippla till det med mittenbältet i baksätet... :e
Men det funkar i minusgrader med en Torrboll? Jag chansar vilt just nu! ;)
... fått ett idiotryck och slitit ut garderoberna i hallen och börjat måla om. :D
jag som skulle tapetsera om i köket var meningen.
...pratat zombies och mumier med en Paprika, uppfriskande.. ;)
Köpt en WD MyBook 320Mb för 1190:- och konstaterad att det egentligen bara var 297Gb.
Lasp skrev:
Köpt en WD MyBook 320Mb för 1190:- och konstaterad att det egentligen bara var 297Gb.
det är ju som vanligt när dom specar hårddiskar... det är 320*10^9 byte... vilket oftast skrivs som 320 Gb vilket ju är lite fel... 320*10^9/1024^3 = 298 Gb... nånting sådant, har säkert räknat fel... :) men visst är den skön annars den där... köpte en sådan idag också :)
...haft den mest händelserika dagen på mycket länge:
...dragit massa kabel på jobbet så nu behöver jag inte ha prestationsångest över det heller (har varit lågt tempo dessa dagar pga jag egentligen skulle varit ledig men "fick" inte det vilket dom ändrade sig om, så hade noll motivation ons-tor)
...råkat utlösa larmet på jobbet pga någon larmat på och jag trodde det var avlarmat, det resulterade i att sirenerna tjöt och lokalen blev rökfylld... fattades bara en strob så hade man kunnat ha disco där... :)
...handlat en massa saker, ovanstående USB-disk... en del elprylar för att slutföra mina projekt hemma, två skivor (Ternheim och Stripes) + en massa annat junk...
...ätit på libanesisk restaurang, fick en rejäl friterad aborre!
...varit på bio och sett Eragon... jävlar vad bra den var tyckte jag! känns som att det kommer en uppföljare också, OM denna säljer bra då såklart... slutet var liksom upplagt för en eventuell efterföljare...
...åter igen varit uppe för sent... men men... det ska vi ändra på... nästa år!! :e
...vaknat i tid i dag. :)
... sett Saddam Hussein när han hängdes och samtidigt funderade på om det inte vore effektivare om han fått ruttna i en cell någonstans istället..
Köpt mig en ny jacka för 50% av ordninarie pris! (y) Har även köpt byxor och en tröja. :p
... pratat svengelska med en polack så att jag fortsatte med det när jag åkte hem med en kompis.
fixat med en jobbig dator, fixat en labbrapport, fixat en massa tills imorrn... tråkigare dagar får man leta efter... men det är väl så, igår var skitbra, idag kass... Yin och Yang-prylen ni vet...
Sett Bajen knäcka AIK på Globen.
...tappat bort låten jag skulle ha till mitt planerade filmprojekt! :o
...fixat en massa med min hemsida.
...suttit vid datorn hela dagen!