...kommit hem... :l
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 921 visningar · startad av Vimp · sida 232 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →....tyckt att ovanstående lät väl kryptiskt :e
...vaknat. Aj min skalle... :x Nåja, om sex timmar sitter man på tåget till nästa fest! :birp
kommit hem efter några dagar i Saarbrucken :)
Rensad hårddisken på allt skräp.
Blivit överhoppad av Jerpa : (
...vaknat. Lite väl sent kanske.
Tydligen hoppat över Quid utan att veta om det.... kontrollerade faktiskt en extra gång men då var han inte där.
handlat mat för 1925 kr på willys...
...jobbat efter att ha försovit mig, vilket jag alltid verkar göra andra inventeringsdagen :OO :r :bire
/me hatar att inventera
...laddat upp nya klubbhemsidan. :)
Klös skrev:
...jobbat efter att ha försovit mig, vilket jag alltid verkar göra andra inventeringsdagen :OO :r :bire
/me hatar att inventera
Nä, det är ju kul trots att vi har mycket små skitsaker som skruv o dragavlastare, pvc-dosor mm.
Men efter att ha bytt datorsystem till Movex så har vi flytande inventeringar å får inte göra dessa... bara de på godsmottagningen.
... skrivit ut kalendrar och julkort, sista dagen att skicka julkort idag ;)
Ätit godis.
...fått höra att jag är egoistisk. Det känns förbaskat otacksamt faktiskt men det är väl så när folk inte tänker längre än näsan räcker (eller två-tre dagar).
...äntligen löst ett Google-problem! I Customize Google (till Firefox) går det ju att filtrera bort vissa domäner från sökträffarna. Så, no more Pricerunner, no more Kelkoo! (y)
...funderat på varför jag inte upptäckt den funktionen tidigare. ;)
.. kom precis hem från en helt fantastisk festkryssning med alla gamla vänner jag inte träffat på ett halvår.
... insett att jag borde hållit igen lite med fotandet, blev 1100 bilder, på 23 timmar :|
jofawe skrev:
... insett att jag borde hållit igen lite med fotandet, blev 1100 bilder, på 23 timmar :|
Fel resonemang. Du hade ångrat dig bittert om du kommit hem och upptäckt att du fotat för lite. ;)
hållt på läääääänge med med dator som har blivit lite väl konstig
Jaja, jag får väl fixa en tråd om detta problem nu så slipper jag rabbla upp en massa fel.
Dryden skrev:
Fel resonemang. Du hade ångrat dig bittert om du kommit hem och upptäckt att du fotat för lite. ;)
Jäkligt sant!
(men det är jäkligt jobbigt att fixa till bilderna som ska upp på liquidsunset.org manuellt i ps... blir väl en 4-500 bilder som är bra nog :x )