webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 230 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

... tvättat bilen.. för hand!

Medlem sedan jan. 2004308 inlägg

Dryden skrev:

...kört det sista från gamla lyan och samtidigt sett exets nya pojke flytta in sina prylar. Kul. Eller... nja. Har väl sett roligare saker i livet. ;)

Åh, kan inte kännas alltför roligt nej. :l

.. varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

adnillen skrev:

...varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.

du får la äta mat med långsamma kol och mycket protein... sedan lägga dig i soffan för att inte förbränna mer än nödvändigt :)

Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

adnillen skrev:

.. varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.

Du är inte gravid? :o :o

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...tränat fotboll. Ett jävla skitpass. Märks att man varit däckad med taskig mage i två-tre dagar. :l

adnillen skrev:

Åh, kan inte kännas alltför roligt nej. :l

Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig? Lär inte ha mer med henne att göra så. Shit the same, som jag brukar säga. ;)

Danny skrev:

du får la äta mat med långsamma kol och mycket protein... sedan lägga dig i soffan för att inte förbränna mer än nödvändigt

Det är ungefär det jag gjort hela dagen - men det har inte hjälpt :bla

Fia skrev:

Du är inte gravid?

Haha näe, det kunde ju kanske varit så med all denna hunger, men nä! :e

Dryden skrev:

Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig?

Bara synd att hon inte varit rak emot dig, det är väl ändå det minsta man kan begära.. Ny framtid, nya steg Dryden!

...fått lite respons på internet, både på forum o av söta vänner. Tänk så lite kan göra så mycket!!
...bara två (och en halv) julklappar kvar att köpa - så skönt!

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

...nu har jag även sett en solpanel åka in och ut...in och ut...in och ut si sådär 26 gånger.

:stefan: skrev:

..inte riktigt begripit vad Rönnberg menar. :e ;)

Problem med läsförståelsen? :moose §e

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Först vill jag bara framföra ett stillsamt: "tam-ta-tam-ta-tam"

Idag har jag utfört en brasiliansk vaxning i ansiktet på en arbetspolare. Trodde fan ansiktet skulle lossna. :e

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

.. sett luciaframträdande lajv för första gången på mååånga år..
.. varit i kyrkan för första gången på över 1½ år..
.. hämtat och monterat ihop diverse roliga leksaker i form av nya datorprytlar.. :)
.. insett att om man måste korrigera varje rad man skriver i efterhand, då bör man gå och lägga sig.. :OO

Winterlord skrev:

Idag har jag utfört en brasiliansk vaxning i ansiktet på en arbetspolare. Trodde fan ansiktet skulle lossna. :e

Okej, vad var det för vadslagning ni hade innan? För ingen kan väl gå med på det frivilligt? :o

adnillen: :) (y)

...inte kommit in i duschen trots ett flertal försök.

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Dryden skrev:

Okej, vad var det för vadslagning ni hade innan? För ingen kan väl gå med på det frivilligt? :o

Tro mig, det var inte frivilligt. Arbetspolaren i fråga försökte spexa lite och satte fast en produktinformationslapp (som är försedd med superstarkt klister för att ej lossna under transporter) över mun och kinder och mummlade någonting. "Jaha, du vill att jag ska dra bort den." -sade jag och gjorde ett vaxryck.
:e
Om vi säger som så här. Klistret satt tillräckligt nog för att jag enbart skulle få 2/3 av "lappen" att lossna. Och nu det fina. Enbart 2/3 av min kollegas vältrimmade och feta mustasch satt kvar efter rycket.
AJ! ;)

Medlem sedan dec. 2006382 inlägg

Idag har jag myst med min flickvän i sängen hela eftermiddagen samt reggat ett nytt konto här bara för att jag var trött på mitt gamla användarnamn :P
Kanske finns någon funktion för att ändra användarnamn i kotrnollpanelen, men jag är för trött för att orka leta ordentligt. ^^,

Kriko skrev:

Kanske finns någon funktion för att ändra användarnamn i kotrnollpanelen, men jag är för trött för att orka leta ordentligt. ^^,

Tips från coachen. ;)

Medlem sedan dec. 2006382 inlägg

Hoppsan :P
Teheh, nåja, gjort är gjort och jag har ändå bara rent mjöl i påsen. =)

Medlem sedan dec. 20042 245 inlägg

...ätit. Ja, och tränat.

Två kyklingfiléer med en potatis, en (ganska stor) kebabpizza, en lussebulle, två kyklingfiléer med en potatis igen (samt kreatin), och två ägg (inte gulan). Jag hade tänkt äta fler ägg men jag blev mätt (faktiskt!). :)

Det under loppet av ungefär 8h.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

adnillen skrev:

Det är ungefär det jag gjort hela dagen - men det har inte hjälpt :bla

isåfall... var glad... att du har bra förbränning är mer som en gåva :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

...fått ett samtal om att det här ska vi verkligen fixa. Hoppas det blir så.

...försovit mig.
...glömt att laddat X830:n.
...inte fått lyssna på musik under promenaden till jobbet.

En riktigt, riktigt bra start på dagen med andra ord. :p

Danny skrev:

isåfall... var glad... att du har bra förbränning är mer som en gåva :)

Njaaae, det är INTE bra vad de gäller supertrådsmala lilla adnillen.

...deppat lite för jag känner mig lite mobbad av min frisör som vägrar svara eller ringa upp mig :l

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

...precis vaknat
...tyvärr missat dagsljuset idag

285 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
116 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
149 ms — ändringar (db)