jofawe skrev:
.. sett på internet att ett ställe där jag gjort lite elinstallationer håller på att brinna nu :|
...oops... du skulle dragit åt skruvarna lite mer ;)
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 226 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →jofawe skrev:
.. sett på internet att ett ställe där jag gjort lite elinstallationer håller på att brinna nu :|
...oops... du skulle dragit åt skruvarna lite mer ;)
...påbörjat julstädningen :(
Förhoppningvis hinner jag klart till julafton :e
jofawe skrev:
SCA i Urshult?
En kompis som bor 500 m därifrån ringde imorse. Det är bara grunden kvar nu. :e
... har jag fått mail om en eventuell LIA-plats till våren. Bara att skicka in mitt CV och hålla tummarna.
...köpt mer tapeter och färg till lägenheten.
...vaknat tråkigt sent. :(
Pedda skrev:
SCA i Urshult?
En kompis som bor 500 m därifrån ringde imorse. Det är bara grunden kvar nu. :e
Japp.. så idag har jag
... ringt chefen och sagt att jag är oskyldig ;)
...fått mail från ett företag som gillar min hemsida. :D
..insett att, efter gårdagens härjningar på stan, det inte är nån bra idé att ta bilen bort till Sortergården. Hur fan ska jag kunna städa effektivt nu då..? :l
...försökt att spela badminton. Dock svårt när vakmästarhelvetet på Parkskolan ställt in stolparna i ett skåp jag inte kom åt. Idiot! Det där var nog sista gången jag hyrde av kommunen. :bla
försökt lära Dante att pussas...
Jag har nu en svullen avdomnad överläpp, ont i näsan och en öm underläpp :f
...fotat där det är fotoförbud! Men upplys mig då för ***** när jag går in med kameran runt halsen!!
...känt mig aptrött och festsugen på samma gång. Men orka vara bakis i morgon. Njet, det blir nog soft och film istället.
Skaffat mig en sansa E250 och bestämt att en flock av barnbarnen skall ha lika!
... varit på julmarknad.
... hälsat på hos farsgubben.
... justerat mitt cv och skickat det till ett företag i Växjö
..inte gjort ett smack egentligen.
..bestämt mig för att parkera i tvsoffan resten av kvällen.
... varit på luciafirande och simtävlingar med äldsta dottern. Simklubbens luciatåg är rätt annorlunda eftersom de simmar i sina luciakläder ;).
Dottern tog silver i en av grenarna i klubbmästerskapen och mäktigt stolt och nöjd ikväll :).
Varit i Kista på Kjell och handlat grejjer för att bygga en egen avancerad RCA-switch för 5 enheter... (y) köpte även lite drickbart :)
Varit och julpysslat... :x
Fast det blev inte så mycket pysslande, vi spelade mest innebandy istället :)
...julpyntat. :)
"Ooh! Det blev ju nästan lika bra som om jag hade gjort det själv" - var sambons spontana kommentar när hon kom hem. ;)
... sett christer äntligen komma upp i rymden..