...varit hos tandläkaren och pröjsat 400 spänn för att de tittade lite på tänderna. Och nu så blir det dags att skära ner på läskdrickandet och morgonjuicen.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 854 visningar · startad av Vimp · sida 206 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...väntat på att någon ska ringa mig. (väntar fortfarande och telefontiden är snart slut)
...väntat på att få mail hela eftermiddagen. (väntar fortfarande och min mailbox stänger snart...)
...väntat i ONÖDAN! Fått fel person o jaga hela dagen. crap! crap! (adnillen mycket arg)
...blivit arg för att jag plötsligt får sjuttioelva räkningar om samma sak, suttit i 5 olika telefonköer i totalt 1½ timme för att reda ut problemet och i slutändan fått betala 5,5 gånger originalräkningen bara för att jag missat anmäla att jag flyttade för två år sedan. :bla
Kunde de inte bara lagt ner 30 sekunder på att kika på Eniro? :p
... ringt CSN, fått meddelandet (såklart) "Det är många som ringer till oss blabla" och antagit att det skulle innebära minst en halvtimme i kö. Döm om min förvåning när meddelandet sen sa att väntetiden var 1 minut och att det var 1 samtal före :o :o :o
... trots det inte fått svar på min fråga :e
...upptäckt att det minsann inte var färdigt, utan jag måste nog sitta i telefonkö minst 40 minuter till och betala ytterligare 1 x originalräkningen. Fan ta detta system! x(
blivigt arg på Microsoft, svettats i mitt rum för det är varmt och påbörjat en ny gentoo installation på grund av ms är så jävla störda! burn da babylon! grrrrrrr!!! ;)
Haft besök från Frankrike som kollade på moddningen av de Caterpillar vi köpt av dom...
Letat vidare efter en bra bärbar dator... Va fan ska jag köpa för något?
...lagt grundjobbet för en bra affär som jag förhoppningsvis slutför i morgon. :)
...deppat. Det är inte bra att vara trött.
...varit moraliskt stöd
...trött på människor som tror att de är solen!
...vågar inte sova för risken att jag missar flyget imorgon är 90% då
...ringt CSN, inte behövt vänta alls, faktiskt fått svar på min fråga och besked om att inbetalningskort för slutinbetalning är på gång (y)
celia skrev:
...ringt CSN, inte behövt vänta alls, faktiskt fått svar på min fråga och besked om att inbetalningskort för slutinbetalning är på gång (y)
Slutinbetalning? Dvs, har du betalat tillbaka hela lånet? :o Grattis i så fall! :bire
...fått ett otrevligt mail från en lärare.
Fia skrev:
Slutinbetalning? Dvs, har du betalat tillbaka hela lånet? :o Grattis i så fall! :bire
Ikväll har jag det! Tack :birp
Lyckats låsa min digipass... :(
..skrivit mitt första inlägg här på webFroum på något år, och försovit mig