JJerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg påbörjat efit som började med att batterierna tog slut i kameran. Sen nu håller jag på städar... i min egna takt i min egna oordningsordning. Alltså jag kan inte göra klart en sak utan; ska jag flytta en låda till köket så flyttar/städar undan/slänger jag en ny pryl där, kommer jag på plats 3 så tar jag en sak därifrån och efter kasnke 10 "moves" så är jag på ruta ett och gör klart den saken...
Fler som gör i en sån oordning/ordning?
adnillenMedlem sedan jan. 2004308 inlägg(nej.. det kryper i kroppen o bara läsa om din oordningsstädning)
.....nästan tuppat av i badkaret :x
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggJust trancherat gåsen.
Oh va fin den blev, tänk om man kunde äta sig mätt länge och väl!
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...fortsatt utvärdera NC Mouse... känns bättre och bättre...
...satt upp min nylagade rullgardin (y)
...satt upp utegivaren till min nya väderstation (y) ...på grannens balkong :bire
...och snart ska jag iväg på ett litet eljobb... händiga killen idag jag... :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...just insett att min nya spis har knapplås. Hur nördigt är inte det på en skala? :birp
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..vaknat och loggat in på wF... :r :e
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg... varit på simtävling i Uppsala. Äldsta dottern tävlade i två grenar och slog sitt personbästa. Det räckte inte till medalj, men vi är supernöjda ändå! (y)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...kommit hem från Skåne
...blivit stoppad av polisen på vägen. :e Min vän körde lite för fort, hehe.
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inläggen polare som gått isär med sin sambo för att han inte tål kritik mot klubben som vi tävlar för! :q :OO
...varit på ikea. köpte en pläd och två julklappar.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...duktigt att handla julklappar redan! borde man ta och göra...
devotionMedlem sedan jan. 20013 582 inläggKäkat söndagsmiddag hos morsan
...varit på fotomässan i Nacka strand
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg... grattat pappa såklart :bire
cayaMedlem sedan aug. 20051 448 inlägg... plockat ner flyttkartonger från vinden...
... inte börjat packa :p
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
celia skrev:
... grattat pappa såklart :bire
de gör jag varje dag!
så jag har pratat med båda mina föräldrar idag! ;)
KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inlägg...monterat x-ljus på bilen.
...inte läst instruktioner. :bla
...felsökt i en timme eller två. (n)
...kommit på vad felet var efter att ha läst instruktionerna. :i :stud
...insett att kortslutningar (som intruktionen varnar för) bränner säkringar oavsett märkström :x :bla
adnillenMedlem sedan jan. 2004308 inlägg... klar med julklappar åt 2 pers. Jag som alltid är ute i sista stund annars? :o
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
Klös skrev:
...insett att kortslutningar (som intruktionen varnar för) bränner säkringar oavsett märkström :x :bla
Det är ett syfte med säkringar, kortslutningsskydd... :)