Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 922 visningar · startad av Vimp · sida 203 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Ska ge mig ut och springa i vårt under bara blåsfria snöfall! :)
...irriterat mig på att jag inte får träna.
70 minuters långpass i blötsnö, det känns i benen nu! :)
...troligtvis slarvat bort 50 spänn då jag just spelade på X i första halvlek mellan Blackburn och United. Tänkte "fem minuter kvar" när det i själva verket var 25 fem minuter kvar... :OO
...spelat in 50:- x 1,4 på mitt X som jag nämner ovan. :birp
...äntligen klarat testet med alla bokstäver i Mastermind Typing Tutor med Svorak. Nu gäller det bara att få upp hastigheten...
... firat min födelsedag. Jag bjöd på en alldeles underbar fisksoppa och en taco-paj och därefter spöade jag resten av familjen i Texas hold'em. :e
En rätt bra dag alltså. :D
märkt att min gästbok är något sjukt mycket spammad! 66 sidor med nästan bara spam! :birp
Danny skrev:
märkt att min gästbok är något sjukt mycket spammad! 66 sidor med nästan bara spam! :birp
...tagit itu med ovanstående problem (y)
...jag har lyckats hålla min födelsedag hemlig på mitt jobb i 4 år, nu fick jag ikväll veta att det inte är så hemligt längre! :l :bla
Bara hoppas de har kort minne! ;)
Fixat så att min nya portfolio går att surfa på. Nyss låg den på ritbordet.
...gjort en full "tre-sextio" med bilen med ingångshastigheten 120 km/h, avslutade densamma i 20 km/h på femman x( Alla inblandade klarade sig utan framtida men. Dock lossnade lite plast som kan hjälpas tillbaka med en skruv eller två :)
Winterlord tidigare idag (jaja, igår då) skrev:
...fått ställa in vedklyvarpasset
En timme efter ovanstående inlägg så var det helt plötsligt blå himmel och solsken. *Det är något konstigt med det där växthuset.* ( :q )
Detta innebar att inget vedklyvarpass behövdes ställas in och att jag i 4-5 timmar gick lös med motorsåg på några kubik stackars stockar. Hade troligtvis fortsatt en stund till men svärfar hade inte mer än en kedja hemma och den lyckades jag slita ut under ovan nämnda tid. ;)
Är hyfsat mör i armarna nu...
...fått gjort massa saker som jag borde ha gjort för längesen. Bättre sent än aldrig.
...blivit tokseg på kvällen.
...sett några riktigt vackra mål i kvällens drabbning på San Siro.
druukit upp halvliiter Miinttu och en halvliter jägeeeeeeeeerrrrr meeed sami,m otg oss en 2 timmar att göra .......... sovo gott nu....
Minttuu for teh win! (y)
..återigen fått mitt självförtroende nerkört i skoskaften och med plösen dragen över.
...kommit på att jag glömde tvätten i tvättstugan efter gårdagent eftermiddagstvätt.
...skickat ett SMS till fel mottagare ;) Tur att det var normalt innehåll men likförbannat kommer jag bli mobbad på jobbet ;)