Jobbat. Tog tre timmar innan jag insåg att det var något fel på usb-dongel-trådlösa-nätverksgrejjen och inte switchen. Som tur var bjöd dom på cheeseburgare. Så jag är glad ändå.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 199 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Spelat airsoft i Tjärnan, CQB, som egentligen skulle bli "fångarna på fortet liknanade" men ägaren insåg att det skulle bli för dyrt så vi fick vara där igen. Ett av sveriges bästa spelställen.
Sett motorsågsmassakern... sämre film får man leta efter...
...dumpat utgången och istället först slocknat på soffan och sedan på sängen. Tidigt. Så nu är jag uppe redan klockan åtta. :OO
...kommit hem från kalaset strax innan Dryden gick upp... :e
...städat och varit duktig.
..äntligen skaffat en ny trådlös telefon!
... fått håret rakat.
Handlat och beställt kebab.
...handlat lite i Vällingby (som dom håller på och bygger om nåt djävulskt), t ex en väderstation och jongleringsbollar. Sedan var vi till Barkarby outlet också och jag hittade en ny fin tröja i Fjällrävenbutiken, var nedsatt från 1000 till 400 kr! (y)... plus lite småsaker på Ikea... så nu får jag snåla ett tag... igen...
... lagat vegetarisk lasagne, och lyckats riktigt bra :bire
Städat och haft ett gäng polare på middag.
kört från Sundyberg till Södertälje för att jobba... var ganska lungt i trafiken idag... skönt, hatar köer...
... förundrats över att det tar vissa 2 år att bry sig :OO
...återigen gått upp för tidigt till en lektion som inte finns. :bla Så nu har jag varit uppe sedan sju när lektionen börjar klockan ett. :P
slappat i skolan :)
Haft den jobbigaste måndagen på länge. Det var bara tråkigt att vara där.
...lagt ett bud och vunnit!
..äntligen fått iväg de fem pallen till Tyskland som stått och väntat i två veckor. Tyskar är snabba på att skicka fraktsedlar! :bla