DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg- Varit till Manpowerkontoret och fixat med friskvårdsbidrag. Sedan hade min chef (PA) pratat med min gamla PA som har ett nytt chefsjobb nu (mycket bättre). Han hade visst hälsat till mig och var stolt över mig. Gissa om det värmde att höra! *glad*
- Sedan till dagens ris. Fick tillbaka en skiva jag haft utlånad x antal månader igår. Märkte idag att det är två grova repor varav den ena går igenom reflektionslagret! :( varför ska jag alltid ha sådan otur med utlån?! Först får man tjata för att få tillbaka grejjerna och ofta hämta tillbaka själv. Sedan när man väl får tillbaka, ja då är det skadat eller skitigt eller nåt annat. Fan vad irriterande. Önskar man hade mage och neka utlån. Men tyvärr sitter man ju själv i klistret då om man skulle vilja något själv någon gång, vilket är väldigt sällan å andra sidan, försöker klara mig själv jag.
nuså känns det bättre... ska jag ta och städa vidare...
varit på aerobic-boxning - shit vilken träningsvärk jag kommer att få!! :P
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...skottat ut bilen.
...skottat in bilen.
Det har fallit tre jävla decimeter under natten. Me don't like.
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...vaknat och trodde jag hade 6 timmar till jag skulle börja jobba. Det blev 2 timmar då de ville jag skulle börja tidigare! :h
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...fått lära mig att man måste ha en webläsare för att kunna se websidor. :birp
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
silfver skrev:
...fått lära mig att man måste ha en webläsare för att kunna se websidor. :birp
jag brukar skriva ut dom ofta så man slipper titta så mycket på datorn :e
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...nyss blivit bjuden på tårta på jobbet!! fan så nice alltså! perfekt för jag glömde ta med mig eftermiddagsfika själv (y)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..väntat på stormen, men bara fått regnbyar, lite vind och solsken. Vad är det här för sketet oväder? Fånigt! (n)
Köpt en nyhet på bolaget, eller i alla fall ganska ny. Bowmore Mariner :)
:stefan: skrev:
..väntat på stormen, men bara fått regnbyar, lite vind och solsken. Vad är det här för sketet oväder? Fånigt! (n)
lugna dig lite... det lär komma ner så småningom, här blåser det rätt friskt nu, inge storm än dock... :)
Söderlund skrev:
Köpt en nyhet på bolaget, eller i alla fall ganska ny. Bowmore Mariner :)
kan det vara nåt? är den ens rökig? :)
Danny skrev:
kan det vara nåt? är den ens rökig? :)
Vet inte än, skall ut i köket nu och hålla upp en skvätt :bire
:stefan: skrev:
..väntat på stormen, men bara fått regnbyar, lite vind och solsken. Vad är det här för sketet oväder? Fånigt! (n)
håller med, i Väbban var det fasen inget oväder! Sol, lite moln och något mer blåst än normalt. That's all!
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggFirat helgen med en kall öl!
...först misshandlat och därefter massakerat med slägga. Efter att fanskapet fortfarande "hängde med" efter 30 min av blod, svett och tårar blev jag riktigt grinig och beslutade mig för att avsluta det hela med dunder och brak. Men vad hjälpte det? Den förbannade 200-kilosbesten gav inte upp för det och jag kunde nästan skymta ett hånflin bland alla bulor och blånader. Efter ytterligare ca 20 min kastade han slutligen in handduken och jag stod som segrare. Men det sista han gjorde innan han drog sin sista suck var att skicka med mig ett sjuhelsikes nackspärr som fortfarande sitter i och irreterar mig. Så vem vann egentligen? ;)
magnusfeldth skrev:
håller med, i Väbban var det fasen inget oväder! Sol, lite moln och något mer blåst än normalt. That's all!
Eftermiddagen var ju för bövelen en av de finaste under denna höst. Är grymt besviken... :bla
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggMyst med mina två äldsta barn. Vi har ätit Tacos, kollat på Idol och spelat massor med kort. :)
...sett på snooker, det var inte Higgins dag idag. Han missade det mesta och var aldrig med i matchen. Förlorade med 2 - 5 mot King.
R.I.P Paul Hunter (78 - 06)