...sett bevis för Pythagoras sats:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Chinese_pythagoras.jpg
grymt coolt!!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 346 visningar · startad av Vimp · sida 194 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...precis gått upp! :)
Fått tillbaka min kamera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wooooohoooooooo!!!!!!! :e :e :e :e :e :e
Skrapat bort första frosten från sadeln på cykeln.
blåjeans skrev:
Fått tillbaka min kamera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wooooohoooooooo!!!!!!! :e :e :e :e :e :e
ojoj... fungerar den bra också!? Har inte ens fått svar ang min... måste ligga på dom luspudlarna...
...precis sovit en timma. :)
..som mål att fortsätta beta av de 23h dvdfilmer som kom hem igår. Plus extramaterial. :e
...växlat in 10 kg mynt som samlats på hög under ett antal år. Var tungt att bära till banken, men det blev en del! :bire
Jobbat (n)
... skrivit teoriprovet för lokförare med godkänt resultat. Man måste göra det en gång om året. Så nu får jag köra tåg ett tag till. Ska firas med en sväng Uppsala-Norrköping i morgon.
gått runt och småmyst på jobbet :)
...köpt en ficklampa hos Classe för att komplettera min kamera väska.
...köpt en isskrapa hos Classe eftersom jag slarvat bort min anda med Färjestadtryck. :l
...kommit på att jag glömde skriva ett inlägg i den här tråden igår.
Gårdagens inlägg: Såg semlor i affären för första gången den här säsongen. Lite tidigt enlig mig.
Quid skrev:
går du runt och småmyser bara sådär rakt av, anledning? :) nån fin hona som gäckar ditt höstsinne månne?!
Gjort samma sak som Quid och av den den anledning som Danny anger :) :f
Quid skrev:
Danny skrev:
går du runt och småmyser bara sådär rakt av, anledning? nån fin hona som gäckar ditt höstsinne månne?!
Danny skrev:
går du runt och småmyser bara sådär rakt av, anledning? :) nån fin hona som gäckar ditt höstsinne månne?!
Nej, tyvärr inte, men det är ju snart helg!
Osso har jag gjort en nya signatur:
http://www.quid.dk/slask/lorisign.jpg
Danny skrev:
ojoj... fungerar den bra också!? Har inte ens fått svar ang min... måste ligga på dom luspudlarna...
Ja man måste tjata på dem! Hade jag inte ringt ett par gånger så hade den nog inte varit klar än... har du inte ringt nånstans då? Mail blir säkert inte så prioriterat...
Jodå, den funkar fint!! :) Nu är den lagad, rengjord och har fått uppdaterad programvara också. :) Tråkigt bara att det är sånt väder!! Har ingen lust att ta ut den i regnet det första jag gör. :/
Idag har jag iaf tagit in alla lösa objekt från balkongen (=bord, stolar och blommor) inför den kommande stormen... så då fick man det gjort också!! :)