...felsökt en blåtandsuppkoppling åt kund för att sedan bli snuvad på lösningen av en kollega som gav mig rätt AT-sträng. (n) ;)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 178 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..suttit mer på toa än jobbat - vafan åt jag igår egentligen? :l
Winterlord skrev:
...Träffat en riktig jäkla sur***** på bilprovningen, vilket resulterade i inte mindre än 3 (!) 2:or (eller "fel" som det nu heter) i protokollet. :bla
Så du fick också sex poäng? :e Jag fixade första tvåan i gårkväll... ;)
...pluggat matte sedan 11.
...varit på tobakshörnan och kollat efter mitt paket - som tomten fortfarande inte lämnat. Eller, eftersom jag inte har kollinummer kan de inte kolla ifall de har fått det. :(
Grattis ni som fått jobb (y)
... löst ett problem och i och med det sett till att Holländska klantarna har fått rätt fakturor :e
... fått reda på att en jämnårig kollega drabbats av bröstcancer x( :x
... gått till skolan fast jag var ledig och gjorde ett program för att kryptera och dekryptera filer.
silfver skrev:
...varit på tobakshörnan och kollat efter mitt paket - som tomten fortfarande inte lämnat. Eller, eftersom jag inte har kollinummer kan de inte kolla ifall de har fått det. :(
inget kollinummer?! det var ju märkligt... kolla med dom du beställde från, borde finnas...
Danny skrev:
inget kollinummer?! det var ju märkligt... kolla med dom du beställde från, borde finnas...
Det beror väl lite på hur man skickar paketen eller? En del företag skriver ju med kollinummer i mailen, typ de som gått in lite för det. Men mindre företag gör väl sällan det? Skriver ut kollinummer alltså.
Får maila dem, så kanske jag kan få det. :)
r/
zebramedia skrev:
Var är min försändelse?
Du kan söka din försändelse med hjälp av kolli-ID. Detta skickas till dig via mail tillsammans med leveransbekräftelsen såvida din försändelse är beställd mot postförskott, går med paket eller är rekommenderat.
Jag har ju bara fått en orderbekräftelse än, så den kommer väl då kanske...
Jo precis, men jag menade att även om du får det eller inte borde det finnas ett...
Danny skrev:
Funderat på att boka en resa till rymden med Virgin Galactic! :e
http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_13765022.asp
...idag har jag sett att man behöver inte åka så långt får en rymdresa heller, Spaceport Sweden i Kiruna ska samarbeta med dom!! (y) ...grymt... bara till å börja spara... har 6 år på mig... :e
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,900517,00.html
Sprungit 10 km!
Simmat 1km!
tjänstgjort på ett kooperativdagis. det känns som jag sprungit en mil och simmat två...
Kört en timme på gym efter jobbet, första gången på länge. Gruvar mig för morgondagen ;)
tränat hårt annars har jag haft en riktigt tung dag....
...fixat i ordning mina lag inför årets upplaga av DreamTeam.
Någon mer här som lirar? :)
:stefan: skrev:
Så du fick också sex poäng? :e Jag fixade första tvåan i gårkväll... ;)
Jepp! Åkte på ojämn bromsverkan bak, otillräcklig bromsverkan på handbromsen samt ojämnt gasreglage. :bla Men egentligen ska jag väl inte gnälla. Första "2:or" jag fått på den bilen under 4 års ägande så...
Tur att man återgår till jobbet om 2 veckor (efter att ha varit tjänstledig för studier i nästan 2 år) och då får fri tillgång till verkstad igen. ;) :)
..råkat få upp mina förhoppningar fullständigt i onödan. Fruntimmer... x(
Winterlord: Fri verkstad? You bitch! En annan får stå på parkeringarna vid Maxi och A6... :bla ;)
.. blivit singel igen :l
JoakimE skrev:
.. blivit singel igen :l
beklagar :r
jag var idag inbjuden till Rotary och berättade om Östersund Marathon och framtidsplanerna, riktigt lyckat! :D
...grattat min kursare som fick datajobb tack vare tips från mig! Sånt känns bra. :)
...hånglat :) :r :f