Bara jobbat över en timme! Nu blir det --> :birp
Dryden skrev:
...suttit på Mac på MKV på Mittuniversitetet. Hyfsat avigt måste jag säga. :e
Förstår det, inte alla som klarar av den högkvalitativa utbildningen... ;)
17 993 svar · 1 289 175 visningar · startad av Vimp · sida 163 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Bara jobbat över en timme! Nu blir det --> :birp
Dryden skrev:
Förstår det, inte alla som klarar av den högkvalitativa utbildningen... ;)
Dryden skrev:
MKV!? ...det ska vara TNV :)
...jobbar arslet av mig lagom mycket. En perfekt dag på jobbet. Fick lite skit av kund(-er), skällde lite (mycket) på kollega (-or) för att han inte fattar konsekvensen av sitt beteende. Och sist men inte minst att alla kroppsdelar är där de var i morse eftersom det var två års jubileum.
...varit öppen för skamliga förslag.
beslutsångest om kvällens fortsättning
...jobbat och hunnit med alla fyra projekt som mer el. mindre skulle vara klara idag.
Plockat svamp och grillat i ett annat grustag... det brukar vara lite tradition att göra det. Sommar som vinter.
Nu satt vi i brassestolar, på vinten brukar vi åka plastsäck.
...försökt snabbfika med en kompis men det resulterade bara i att vi kom till ett kafé lagom tills jag skulle gå igen :(
...velat om födelsedagspresenter.
...bakat födelsedagstårta och chokladbollar.
imorron har vi kalas. (inte öppet hus :p)
...tofflat. Och visst är det underbart. :f
...varit hos en polare och druckit öl och snackat skit samt tittat på förra och nya avsnittet av Deadwood
....kört moped för första gången på två år :)
...lagt in en massa kul grejjer på mobiltelefonen!
...blivit störd över att många spel är till för mindre skärm och inte skalas om = man ser inte mycket!!! :(
...blivit glad över att jag iaf hittat ett skitbra program att kopiera sms/telefonbok och annat med (My Phone Explorer)
Klös skrev:
....kört moped för första gången på två år :)
coolt!!! :) jag brassade runt på en blå Dakota i fyra år, nu var det bra många år sedan jag satt på en moppe...
Installerat om Windows XP imin dator.
... mastat av min egen segelbåt och hjälpt till med tre båtar till.
...plockat ihop nio skivor jag vill beställa på CDOn, har imorrn på mig att ångra... :)
... spelat Texas Holdem för första gången i mitt liv. Hur kul som helst! :D
Danny skrev:
coolt!!! :) jag brassade runt på en blå Dakota i fyra år, nu var det bra många år sedan jag satt på en moppe...
Köpte den för två år sedan för att ha som pendlarfordon..... körde inte ens slut på en tank :OO :l , den samlar damm mest nu :(
Gått på en långpromenad i Östersund centrum och tittat på partyglada studenter.... Universitetet lockar mycket vackert! ;)