...fått skön positiv cred för de senaste veckornas, och även dagens, väl utförda jobb. (y)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 16 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Impact, hur bar du dig åt för att få flyga gripen simulatorn?
Jag har drömt att få göra det i flera år! :)
joel_joel88 skrev:
Impact, hur bar du dig åt för att få flyga gripen simulatorn?
Jag har drömt att få göra det i flera år! :)
http://www.flygvapenmuseum.se/nyheter/gripensimulator0401.htm
celia skrev:
...sett ut såhär x( för att folk inte sköter sitt jobb x(
Förra tisdan, blå linje station Solna, omkring 8.40.
Finns inte en chans att det var jag. Bor visserligen nära solna, men det var länge sen jag åkte talibanan. Och vid ett sånt tidigt klockslag är uteslutet :P Men han du såg måste ha varit förträffligt tjusig.
Kännt mig uppskattad. :e
...haft förhandling som drog ut extra länge och jag kom ifrån jobbet först kl 20... och jag som hade en massa extraarbeten inplanerade efter förhandlingen som jag fick strunta i eftersom klockan blev så mycket... ack, ack...
Busat med Felix i skogen, det var ju ett underbart väder, och lövdrivor i skogen.
Och anmält mig till en onlinekurs i trädgårdsdesign.
Nu ska här sadlas om.
Jag har ju bytt ut allt annat (utom Felix förståss ;) )
Så nu ska jag byta karriär med.
jeanette skrev:
anmält mig till en onlinekurs i trädgårdsdesign.
Nu ska här sadlas om.
Fan så läckert! Kul med folk som är intresserade av att lära sig nya saker (ja jag har så många exempel på folk som köra samma race hela livet, usch)... lycka till! (y)
Beställt ett par skivor från Ginza. (y)
Lärt mig att persikor smakar bättre när de lagrats en stund :)
..just vaknat och tänker jobba på att bli kvitt bakfyllan innan årets första julbord i kväll. :e
Fått skivorna som jag beställde från Ginza igår. Snabba ryck! :bire
Tagit med mig en av mina döttrar samt en persisk vän till Öland för att hälsa på min mamma. :)
Kommit hem från en kryssning till finland. :)
kört en frivolt på mattan för första gången på 10 år....och jag stod!!!!
(kärringen kan minsann ännu, stolt som attan!)
Kommit hem från Amsterdam.
Plottat ut 500 salixträd på en Uppsalakarta, sett My neighbour Totoro och börjat planera mitt framtida exjobb. Wee. :)
Hittat en ruta "Visa avatar" i inställningarna som jag klickade i och fick en chock!! :o För att citera galenskaparna i sketchen Värmlänningarna; Dom kanske tror att vi ALLTID ser ut såhär! x(
Insåg att jag var tvungen att byta bild, genast.