PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg ... haft prov
Danny skrev:
...varit på jobbintervju! Det är ett väldigt intressant jobb på en firma som pysslar med specialbyggda bilar. Blir mestadels eljobb för min del, kanon! Både jag och VD'n var nöjda efteråt så vi får hoppas det går bra!
Hoppas att du får jobbet. Hade ett liknande jobb för flera år sen. Jobbade på ett företag som specialbyggde lastbilar och där hade jag hand om eljobben. Var kanon emot att ligga o skruva under skitiga bilar. :)
FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg...hållt ett föredrag som inte gick nå vidare. Usch, jag borde utsätta mig för det oftare så jag inte blir så nervös. :bla
PaprikaMedlem sedan nov. 200588 inlägg... klarat uppkörningen för körkort, behörighet A1! :bire
SsnajgelMedlem sedan juni 2001845 inlägg Grattis Paprika!
Själv har jag idag gjort halkbanan för b-kortet... :)
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Skaffat en ny dator. Därför testar jag att skriva här.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
Pedda skrev:
Hoppas att du får jobbet. Hade ett liknande jobb för flera år sen. Jobbade på ett företag som specialbyggde lastbilar och där hade jag hand om eljobben. Var kanon emot att ligga o skruva under skitiga bilar. :)
Tack! ...jaså du har också jobbat med sånt där, ja visst är det rätt kul. Skitiga bilar har jag nästan aldrig råkat ur för iofs, i Södertälje är det mycket importbilar som "bara" ska kundanpassas innan dom skickas vidare inom Sverige. Störst i Sverige på den biten förresten. Det är skönt med nya fräscha bilar att mecka med :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
celia skrev:
Låter kul!! Vad är det för typ av bilar?
ja det är brandbilar och specialbyggda minröjningsfordon :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...hamnat i en situation där jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Kärleken är svår ibland.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..nyst och hostat och snutit mig och nyst och snutit mig och hostat (upprepa in absurdum).
Ska man inte vara immun mot typ allt och slippa förkylningar om man käkar penicillin? x( :bla ;)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...badat igen! Den här gången drygt en grad kallare än i förrgår, strax över 17 grader! Simmade inte lika mycket den här gången, inte fullt lika njutbart :) foton.
...har också kört bilar till besiktning, bland annat Ford Ranger, då kände man sig rätt stor :)
...hört en av invandrarna på jobbet gå runt och sjunga "du ska inte tro det blir sommar"... haha... lite smålustigt måste jag säga. Han är en av dom som försöker vara svensk på riktigt och inte prata så mycket arabiska och spela arabisk musik som vissa andra. Var också krig mellan syrianer och assyrianer på fikarasten, de ena sade att "vi uppfann kebaben, vad har ni att komma med?", då svarade de "vi öppnade första pizzerian här!"... :)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg...gasat omkring med firmaskåpet ute på landet - om Hafa skickar fel storlek på duschhörnet till kunden får man minsann rycka ut. Klart man passar på att erbjuda sig, inget att göra på jobbet och inte jag som betalar dieseln... :e
Danny skrev:
Var också krig mellan syrianer och assyrianer på fikarasten, de ena sade att "vi uppfann kebaben, vad har ni att komma med?", då svarade de "vi öppnade första pizzerian här!"... :)
Hahaha, det är så krig ska föras! Matkrig is teh shit! (y)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...högst troligt förlorat min stora nyfunna kärlek. :(
Danny: matkriget » :e
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...blivit uppringd av en gammal arbetsgivare som ville ha mig tillbaka... också ringde min nuvarande arbetsgivare och var lite orolig för framtiden... värst vad hett det blev på arbetsmarknaden nu helt plötsligt... hoppas bara jag tar rätt väg vid korsningen....
...vaknat och insett att min förbannade kanonförkylning fortfarande sitter i. Börjar bli less på att det här nu. Blir jag bara väl frisk så ska jag söka upp personen/personerna som smittade mig och hämnas ordentligt. 2 bröder (och även flitiga wf-besökare) står högt upp på listan över misstänkta. §e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...försökt få Winterlord att förstå att jag inte har med saken att göra men den gamle räven är svårflirtad idag. :OO ;)
Idag ska jag... gå till polisen med skjutvapenlicensförfrågan samt köpa 3 stycken 250gb externa hårdskivor.
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inläggAv ren och skär tur fått skogsdungen i stugan avverkad...
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggHaft sovmorgon till 11, duschat och ska väl snart äta frukost. :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...hamnat i tidsnöd vad gäller alla dagens projekt. :OO