Dryden skrev:
...även fått reda på att jag är antagen till en kurs på MIUN
jaså!! grattis igen! pluggar själv på MIUN ju...
17 993 svar · 1 288 664 visningar · startad av Vimp · sida 147 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Dryden skrev:
...även fått reda på att jag är antagen till en kurs på MIUN
jaså!! grattis igen! pluggar själv på MIUN ju...
Eclipse skrev:
Det tyckte hela Sverige också... för typ 20 år sedan... Men visst, var så god! :-)
det är aldrig fel med nostalgitripp eller?! det är iaf inget dataanimerat att störa sig på :)
... fört över en ljudbok till mp3-spelaren och upptäckte att den sorterade kapitlen helt fel så jag fick göra ett program för att döpa om alla 185 mp3-filerna så dom sorteras rätt.
Pedda skrev:
... fört över en ljudbok till mp3-spelaren och upptäckte att den sorterade kapitlen helt fel så jag fick göra ett program för att döpa om alla 185 mp3-filerna så dom sorteras rätt.
det har man råkat ut för x antal gånger... i mitt program brukar filerna sorteras fel om man drar och släpper dom, om man istället tar öppna, bläddrar och markerar dom så blir det i rätt ordning... strange...
ehm... <BLICIT INSPARKAD PÅ ING. OCH DRUCKIT EN MASSA ILLEGAL ALKOHOL SOM JAG FÅTT UTKÖPT PÅ SYSTÄEMT. vilka är vi!!! DARTATa!!!
Oj, jag råkade visst köra med capsen inne i går. Sånt som händer när man är nolla. :p Kul att gå upp så här tidigt för att gå på... lektioner eller nåt! :bla :P
...hittat ett nytt objekt efter gårdagens besvikelse(r). :)
...fått en rätt nice fotoidé. Ska dra och reka lite om en stund tänkte jag. :)
Gjort ett inlägg på wf via mobilen och Opera mini! Det verkar ju funka! :)
..fått två "Tack för visat intresse" - samma dag. :bla
silfver skrev:
ehm... <BLICIT INSPARKAD PÅ ING.
Eller hur, det är många dar kvar till Insparkssittningen... You ain't seen nothing yet. §jr
:stefan: skrev:
Eller hur, det är många dar kvar till Insparkssittningen... You ain't seen nothing yet. §jr
Nej, jag vet. :) Hade lite mer lama lekar nere på Vätterstranden i dag. Orkar fan inte dra till epidemin i kväll dock... surt.
Vart är du? Är du nån fadder? :) Rosenlund på fredag blir nog nice. ;)
Jobbat 5 timmar, sedan tog pastan slut så vi fick dra vi som inte har truckkort och kunde jobba kvar :) ibland är det bra att inte kunna för mycket :)
...kört min bil för första gången sen i fredags. Gissa vem som glömt att veva upp en ruta, gissa om det var blött i bilen... gissa om jag började fundera på om jag har "alla hemma"? *slaps myself with a herring*
...lämnat tillbaka de dumma sensorerna som inte kunde användas i exjobbet. Skönt att bli av med. :)
Dryden skrev:
...fått en rätt nice fotoidé. Ska dra och reka lite om en stund tänkte jag. :)
stop taking pictures of my ass!!! x(
...äntligen blivit av med min träningsvärk sen midnattsloppet! :r
Låtit min fru testat bibliotekets språkutbildning. Kan bli nått!
..varit lite piggare på jobbet än igår. :e
silfver skrev:
Nej, jag vet. :) Hade lite mer lama lekar nere på Vätterstranden i dag. Orkar fan inte dra till epidemin i kväll dock... surt.
Vart är du? Är du nån fadder? :) Rosenlund på fredag blir nog nice. ;)
Nä, har varit i många år, men nu pluggar jag ju inte så aktivt längre. ;)
Däremot har jag varenda dag sen en vecka tillbaka varit nere på Akademien (Epidemin är studentboendet bredvid Jätten juh :p) och hjälpt till med ombyggnationen... Få se om traditionen håller i sig på fredag förresten - varenda år sen vi körde SWE första gången har jag varit med och byggt upp barerna, men i år ska det ju regna... x(
...för andra gången på ett dygn duschat sot och brandrök ur håret och stupat i säng (eller det dröjer ju ca en minut till...). Skogsbränder är sannerligen livets krydda...
...svurit som aldrig förr. Jag tycker bara inte om Microsoft och deras påhitt. ASP måste vara ett skämt.