:stefan: skrev:
Fortfarande halva priset på Strand på söndagar förstår jag? :e
You got it all right.. :birp
17 993 svar · 1 290 492 visningar · startad av Vimp · sida 129 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →:stefan: skrev:
Fortfarande halva priset på Strand på söndagar förstår jag? :e
You got it all right.. :birp
...kommit hem från fjällen. :)
...undrat hur nån kan tycka Paris Hilton är läcker
http://img.aftonbladet.se/noje/0607/19/paris210.jpg
blivit anklagad av en apotekarie för att inte vara djurvän som ger min hund stesolid så jag kan klippa hennes klor utan att att jag måste skrämma skiten ur henne eller göra henne illa... x(
...haft en helsoft dag i Göteborg. (y)
Hämtat min flickvän på Landvetter! Äntligen. 19 dagar utan henne har varit tråkigt.
Plockat upp min nya mobil.....SE K800i
..gjort matlåda till morrondagen för tredje dagen på raken. :o Måste man spara pengar så måste man... ;)
...bestämt mig!
...hittat balansen!
...funderat på massa saker.
...kommit fram till massa saker.
...inte kommit fram till massa saker.
:stefan: skrev:
..gjort matlåda till morrondagen för tredje dagen på raken. :o Måste man spara pengar så måste man... ;)
Du med? Vår lunchrestaurang har stängt och det finns ingen annan i närheten x( Hata matlåda, usch för att äta rester :x
Sannah skrev:
silfver, vad gör du framför datorn då?!
idag har jag åkt bil, långt och fel.
Hehe, var ju tvungen att hitta på nåt under tiden tjejen packade upp sin resväska. :)
Och i dag har jag legat på stranden och i kväll blir det Pirates of the Caribbean. :bire
silfver skrev:
Hehe, var ju tvungen att hitta på nåt under tiden tjejen packade upp sin resväska. :)
och när du skrev detta inlägg packade hon också upp resväskan? ;) :P
Idag när jag gick hem från Stockholms stadsarkiv i centrala Stockholm träffade jag på en av Stockholms (många) kaniner.
Iofs ligger stadsarkivet på Kungsholmen (en mycken kanintät stadsdel), men jag trodde inte att den skulle våga visa sig mitt på dan (vid 16.00).
...solgassat! (y)
...fått bekfräftat att ingen av de mobilmodeller jag spanat in passar min hållare i bilen. :l
..beställt 10 FDC:n (First Day Covers) som har skickats inom Öst-Karelen!