...badat.
...solat.
...eventuellt brännt mig. Det börjar bli varmt på ryggen. :e
...tänkt "Äh, orka vänta på färjan" och kört över Munkedal hem istället. Där blev jag naturligtvis sittandes i bilköer. :OO :e
...sett en ung kille, kanske 15 år gammal, cykla på motortrafikled - i motsatt körriktning dessutom! :o
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 128 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...tittat på 14 avsnitt av serien 24, säsong 5 i ett sträck nu sedan imorse, är inne på det 15 avsnitet nu...
målat skyltar till nån lokal festival
...vaknat efter en förbaskat hård utekväll i Borgholm. Nu ska jag till jobbet. :x
...väntat på att sambon ska lyckas med installationer och uppdateringar på sin dator så att vi kan åka och handla :l
Melea skrev:
...vaknat efter en förbaskat hård utekväll i Borgholm. Nu ska jag till jobbet. :x
Fortfarande halva priset på Strand på söndagar förstår jag? :e
Övningskört för första gången :s
Det hoppade lite hit och dit i början, men det gick faktiskt bra tillslut :p
Fått tillbaka internet efter tre hårda dagar. :)
grattis! softa foton fö
..insett att med lite tur kommer jag undan med 115:- för resa tur o retur Jönköping-Stockholm inklusive AIK-Halmstad på söndag. Yay! (y)
legat på beachen hela dagen, har varit lite blåsigt, men skönt ändå, lite fotboll och bad och sådär... mmm... första semesterdagen fullt godkänt! :bire
Danny skrev:
...gjort något som kommer få jobbarkompisarna att sätta kaffet i halsen när jag kommer imorrn...
ja... nu vet de flesta om det... jag rakade av mig skägget!! efter >2,5 år! :) ...en väldig förändring tyckte de flesta, några få kunde inte fatta vad det var som gjorde att jag såg så förändrad ut :e ...jag passade ju på att klippa mig rätt kort dagen innan också iofs... men nu känns det bra!! ahh... slipper man se ut som en taliban (el skrot-nisse) :bire
red: höll på att glömma bilden
..slutgiltigt insett att min mobiltelefon tar bättre bilder än min digitalkamera. :x
...precis vaknat av att Universal Telecom ringde mig. De ville bara se så att mitt adsl fungerade igen. Deras support är så underbart härlig! Skittrevliga. :)
... ätit riktig hemlagad lunch: potatis, chorizo och ostsås :birp
...insett att jag borde snacka mindre med folk som inte har med saker och ting att göra.
...fått reda på att jag är den som kör bränslesnålast på extraknäcket. Inte bra för min AntiEcoDriving™-image så jag får sonika jämna ut det med min privata bil. :P
Tuirat
..haft nåt extremt långtråkigt på jobbet. Inget att göra! :bla
silfver skrev:
...precis vaknat av att Universal Telecom ringde mig. De ville bara se så att mitt adsl fungerade igen. Deras support är så underbart härlig! Skittrevliga. :)
Dom är bäst! (y)
...fått min Patriceplatta från CDOn, trodde aldrig jag skulle få den, den kom flera veckor efter allt annat. Dessutom beställde jag den förut en gång för ett halvår sedan, då kom den aldrig! Men såg att den fortfarande fanns i butiken, så jag provade att ta den också på senaste ordern, och nu kom den! Bra konstigt att den inte kom förra gången.
...försökt plugga lite, har en äcklig labbrapport att göra, går inge bra. Är någon där bra på symmetriska komponenter i elektricitetens värld så hojta till! :)
...pga ovanstående framgångsbrist har jag också skrivit en massa mail som jag borde skrivit för länge sedan. Samt städat lite på datorn :)