... grillat korv, vattnat och gödslat växter i trädgården, klippt gräset och bara haft en helt underbar söndag i det vackra vädret. Lite solskyddskräm på axlarna och keps på huvudet gör att även kvällen kommer att bli uthärdbar. ;)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 921 visningar · startad av Vimp · sida 112 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Lekt med CVS, som vanligt.
..badat för den första gången i år!
Suttit på altanen och slösurfat.
Vaknat bakis. Kollat på fotboll. Spelat lite fotboll. Flinat åt gårdagens fest.
Det senaste dygnet har varit hur fint som helst (förutom T&t...)!
...gjort illa ryggen ännu mer... x(
..bränt årets sommarskiva. :bire
I Stockholms heta sommar har jag vandrat till och från min praktikplats. Snacka om att flyta bort. :)
... äntligen haft ett rätt på VM-tipset (resultat)! Tack Tjeckien :birp
...spelat mer fotboll. Sju timmar nu sen i lördags. Underbart! :)
...äntligen köpt ett par sandaler för sommaren.
...inte fått jobbet jag sökte. Så jag svarade med "skyll dig själv" eftersom det var intern-rekrytering och jag fick veta vem som fått det istället. Jag skulle nog kunnat göra en hel del förändringar som inneburit att jag effektiviserat bort min egna tjänst ;)
..letat rätt på tältet, kollat med Apoteket Röda Näsan att min beställning kommit in, shoppat öronproppar på det andra Apoteket och snackat ihop mig med polarna om avresetid.
I morron bär det av mot Hultsfred! :birp
Jobbat första dagen på nya jobbet. Klivit upp kl 5. Pendlat till uppsala. Skoj hela dan!
Tvättat en maskin med 40-graderstvätt, t ex många favorittröjor... i 60 grader!! :( ...men det verkar som allt klarade sig... *hoppas*
hehe tvättade en ylle tröja eller vad det varför material och torktumlade den sen, var knappt jag fick på den på handen sen ,)
...svettats! puh, riktigt varmt idag, särskilt i kostym.
Sjodahl skrev:
hehe tvättade en ylle tröja eller vad det varför material och torktumlade den sen, var knappt jag fick på den på handen sen ,)
Nyss flyttat hemifrån? §jr ;)
magnusfeldth skrev:
...svettats! puh, riktigt varmt idag, särskilt i kostym.
Skönt att knalla ute ledigt klädd i sommarvärmen och bara softa. ;)
...badat i Hornavan. Betydligt mindre kallt än planerat.
...sovit väldigt dåligt. Skavsåret på näst minsta högertån var mer irriterande än väntat.
...fixat stenskotten i framrutan på bilen.
Vaknat osingel och kanske fått ett jobb. Snacka om schyst dag! :bire