...hjälpt min dotter att städa hennes rum och satt upp en spegel åt henne.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 11 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...ångrat gårdagens festande :p
Lirat fotboll igen! Turnering, fyra lag, det gick väl sådär för vår del.
Match 1: 0-7.
Match 2: 1-7. (!!!)
Match 3: 0-10 (eller nåt sånt, tror du vi orkade bry oss?)
Wp team. :stud
suttit och tänkt på de senaste 13 åren...
Igår firade jag och sambon 13-år ihop, 3 år som förlovade, samt att hon fyllde år igår... :birp
Finns det ett mönster här månne... :i §e
Tagit en riktigt fet promenad på finhösten. Riktigt härligt var det! 1 ½ timme var jag ute, hann med många vidder på den tiden. Inte så många foton dock då batteriet tog slut efter andra bilden :(
obelix skrev:
suttit och tänkt på de senaste 13 åren...
Igår firade jag och sambon 13-år ihop, 3 år som förlovade, samt att hon fyllde år igår... :birp
Finns det ett mönster här månne... :i §e
Japp... 3-10 är mycket än Cascas t ex 0-10 :)
..cyklat en ganska lång bit och tagit nya bilder. :)
jobbat i tolv timmar med att räkna grejor.... hata inventering :x
Varit och tittat på fotboll hos fienden.
Tillbringat dagen åt att visa runt en vän i stockholm och avrundat kvällen med en najs middag hos några andra vänner. :)
Varit riktigt duktig och byggt några fina SLD träd.
PeW: Gör du aldrig något meningslöst? Jag menar, du börjar ju ge mig dåligt samvete för att jag rullar tummarna dagarna i ända. :(
...gått en tipsrunda. Det händer inte så ofta. :)
PersianBulldog skrev:
PeW: Gör du aldrig något meningslöst? Jag menar, du börjar ju ge mig dåligt samvete för att jag rullar tummarna dagarna i ända. :(
Ska vi ha duell i att rulla tummarna? ![]()
Vimp skrev:
Ska vi ha duell i att rulla tummarna?
Frågan är väl ändå om du har kommit upp i en sådan tumrullningsnivå så att du kan tumrullduellera mot den mästerliga fritidstumrullaren. Tänk på det medan du rullar tummarna.
Försökt komma på vad jag glömt bort att notera att jag ska komma ihåg så jag inte glömmer bort det.
Ingen framgång ännu
PersianBulldog skrev:
Frågan är väl ändå om du har kommit upp i en sådan tumrullningsnivå så att du kan tumrullduellera mot den mästerliga fritidstumrullaren. Tänk på det medan du rullar tummarna.
När det gäller att rulla tummarna när andra rullar tummar så är jag den okrönte rulltumsmästaren.
PersianBulldog skrev:
Ha ha ha.. nä §jr