hehe go och lägg dig då!
kan inte heller sova.... Skickar över JB när han varit här!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 106 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Sjodahl skrev:
hehe go och lägg dig då!
kan inte heller sova.... Skickar över JB när han varit här!
Haha, kan ju inte sooova! :p Snällt av dig iallafall, får vänta tills JB kommer o knackar på då.
...Insett att flickvännes problem är för stora för att kunna vara tillsammans...
..haft min ledig onsdag (eftersom det ska jobbas på lördag) så jag tänkte tvätta, städa, beta av disken, åka till A6 och lite sånt...
Istället ringer polaren vid tio och sen blev det till att hjälpa honom att flytta - tills nu! *gah*
...haft en jättejobbig dag. Måste helt ändra inriktning på exjobbet. Nu när terminen är slut liksom.. *sucka*
...bilat ner till Stockholm. Eller ja, nästan i alla fall. Upplands-Väsby hamnade vi i. :)
...graderat till en ny fin färg. :)
Startat en mailinglista (Faktiskt igår, men ändå!)
Suttit på Lilla Torg och druckit öl. Käkat falafel som redan är på väg ut, men jag orkar inte gå upp och bajsa.
... fulltecknat kalendern med jobbintervjuer för nästa vecka :birp
...varit hos en kiropraktor.
Fortfarande inte blivit av med min träningsvärk... :x
...haft terminens sista föreläsning :bire
Fixat räddnings-CD:ar till nya datorn, registrerat mig på ännu ett ställe på nätet :OO, handlat och ätit god middag.
...insett varför det gick åt fanders med riset när mästerkocken kolon var i farten igår - det var vanligt ris och inte snabbris. Tro fan att det var hårt... :OO :e
... varit barnvakt! :f
Byggt en sandlåda...
..gjort allt annat än det jag skulle gjort - plugga :x
...faktiskt kommit igång med mitt pluggande nu, men jävlar vad tråkig kurs... detta kommer bli tungt :(