Det är väl bra att dagens ungdomar har lite framåtanda och vill tjäna lite extra pengar. Han förstod också att om man ska lyckas ska man vara först ute. Innan någon annan har varit framme och snott dom fina kunderna. ;)
Jag kommer ihåg när jag krängde tidningarna men skillnaden var att man inte fick dem förrän första frosten varit i alla fall. Idag skickar ju tidningsförlagen ut dem så tidigt som möjligt för att komma före konkurrenter och självklart förstår man som unge att man måste vara snabbare än polarna/konkurrerande säljare. :)
Om bara jultidningsförlagen kunde komma överens om ett senare datum då de skickar ut tidningen så kanske man slipper tänka på jultidningar i september.
Det plingade en grabb på dörren och ville sälja jultidningar, jag var påväg att köpa tidningar, sen tänkte jag att han ändå kommer köpa sprit för pengarna.
Sen kom jag på att det är ju det jag tänker spendera pengarna på, varför dömer jag ut honom för. :e Så tillslut köpte jag (läs: morsan) nån viktväktarbok :e
Det plingade en grabb på dörren och ville sälja jultidningar, jag var påväg att köpa tidningar, sen tänkte jag att han ändå kommer köpa sprit för pengarna.Sen kom jag på att det är ju det jag tänker spendera pengarna på, varför dömer jag ut honom för.:e
Do you think if Bill Gates got laid in high school, do you think there'd be a Microsoft? Of course not.You got to spend a long time in your own locker with your underwear shoved up your ass before you start to think,
"You'll see. I'm going to take of the world of computers! I'll show them."
Det plingade en grabb på dörren och ville sälja jultidningar, jag var påväg att köpa tidningar, sen tänkte jag att han ändå kommer köpa sprit för pengarna.
Sen kom jag på att det är ju det jag tänker spendera pengarna på, varför dömer jag ut honom för. :e Så tillslut köpte jag (läs: morsan) nån viktväktarbok :e
Du är min kung i en vecka för det inlägget. Din befallning är min lag ;) :birp :birp :bire :birp
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2